گوشی منعطف

نظرسنجی: طراحی کدام گوشی منعطف را می‌پسندید؟

سامسونگ گلکسی فولد، هواوی میت ایکس، گلکسی زد فلیپ یا موتورولا ریزر؟ با شرکت در این نظرسنجی به ما بگویید طراحی کدام گوشی منعطف را می‌پسندید؟

منعطف یا غیر منعطف؟ مساله این است! امروزه دنیای اسمارت فون‌ها یا گوشی های هوشمند بسیار رقابتی شده و همه شرکت‌های تولیدکننده سعی می‌کنند با خرج کردن خلاقیت‌های خود و ارائه ویژگی‌های برتر، سهم بیشتری را از این بازار بزرگ و جذاب به دست بیاورند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که آینده متعلق به نمایشگرهای قابل انعطاف و گوشی های تاشو است. به همین دلیل شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند از جمله سامسونگ، هواوی و موتورولا، نسل اولیه گوشی های منعطف خود را معرفی و به بازار عرضه کرده‌اند.

امروزه به دلیل محبوبیت بازی‌های موبایلی و مشاهده محتوای ویدیویی و وبگردی در گوشی های هوشمند، نیاز به صفحه های نمایش بزرگتر احساس می‌شود. گوشی های انعطاف پذیر یا تاشو نیز این امکان را فراهم کرده‌اند که در حالت باز شده، اندازه نمایشگر یک تبلت را به شما ارائه بدهند؛ به همین خاطر گوشی های تاشو را می‌توان ترکیبی از یک موبایل معمولی و یک تبلت دانست.

در حال حاضر، سامسونگ و هواوی پیشگامان عرضه گوشی های انعطاف پذیر هستند و موتورولا نیز یک گوشی تاشو با الگوبرداری از گوشی های تاشو قدیمی عرضه کرده است. شرکت‌های دیگر مانند ال جی و اپل نیز بر روی تولید چنین گوشی‌هایی کار می‌کنند و بعید نیست خیلی زود خبرهایی از دستپخت این شرکت‌ها بشنویم.

کدام گوشی منعطف را دوست دارید؟

اما اکنون ما تصمیم گرفتیم از شما بپرسیم که طراحی کدام گوشی منعطف موجود در بازار را می‌پسندید؟ گلکسی فولد، اولین گوشی منعطف سامسونگ بود که یک صفحه نمایش بزرگ با قابلیت تا شدن به سمت داخل را به شما ارائه می‌کند. هواوی میت ایکس و نسل جدیدتر آن یعنی میت ایکس اس نیز نمایشگری در اندازه یک تبلت دارند که از وسط به سمت بیرون تا می‌شود. اما گلکسی زد فلیپ به عنوان دومین گوشی تاشو سامسونگ و همچنین موتورولا ریزر طراحی متفاوتی دارند؛ این گوشی‌ها در اندازه یک اسمارت فون معمولی هستند که از وسط تا می‌شوند و ابعاد جمع و جوری پیدا می‌کنند.

در ادامه در نظرسنجی زیر شرکت کنید و به ما بگویید که طراحی کدام گوشی تاشو را بیشتر می‌پسندید یا اصلا طراحی هیچ یک از این سبک گوشی‌ها را دوست ندارید؟ شما همچنین می‌توانید در بخش کامنت‌ها، علت انتخاب خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*