گوشی Galaxy A01 Core سامسونگ

نخستین نگاه به گوشی Galaxy A01 Core سامسونگ را تجربه کنید

گلکسی ای 01 هم‌اکنون ارزان‌ترین گوشی سری A است؛ اما سامسونگ قصد دارد یک مدل اقتصادی‌تر را با پسوند کور عرضه ‌کند. در یک افشاگری تازه، نخستین تصویر از گوشی Galaxy A01 Core منتشر شده است.

پس از صدور چندین تاییدیه، حالا به لطف افشاگری «ایوان بلس» می‌توانیم چهره‌ی گوشی Galaxy A01 Core سامسونگ را نیز ببینیم؛ دستگاهی که انتظار می‌رود یک نمایشگر 5.14 اینچی TFT با وضوح 720p داشته باشد.

گوشی Galaxy A01 Core سامسونگ

همان‌طور که پیداست، حاشیه‌های عریضی در بالای و پایین صفحه نمایش آن وجود دارد. در پنل پشتی الگودار دستگاه نیز یک دوربین همراه با فلاش LED دیده می‌شود.

از سخت افزارهای داخلی این گوشی رده ابتدایی، باید به احتمال وجود رم یک گیگابایتی و تراشه MT6739WW مدیاتک اشاره کنیم. البته سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI Core سامسونگ می‌تواند نقطه قوت آن باشد.

مانند مدل‌های قبلی Core، احتمالا این گوشی هم دارای باتری قابل تعویض خواهد بود. پشتیبانی از دو سیم کارت و رنگ‌بندی آبی و قرمز، دیگر ویژگی‌های گلکسی A01 کور محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چیه این اصلا وا

  2. رم 1 اصلا برای اندریود کافی نیست 😐 😐

  3. لعنتی چیپ اسنپ ۶۶۰ و ۲ گیک رم با همین یه دوربین رو میزاشتی خیلی فروش میکرد

  4. فکر کنم a2 core پردازندش بهتر باشه

  5. نوکیا یک پلاس و وای 5 لایت از همین چیپ استفاده میکنن و در حد ی برنامه ساده ام نمیتونن اجرا کنن اینم همون وضعیتو داره احتمالا…
    اندروید گو اومد که گوشیای پایین رده عملکرد روون تر داشته باشن برعکس شده