اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

آموزش گام به گام اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

آیا می‌دانستید قابلیت اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی وجود دارد؟ به راحتی و تنها در چند مرحله می‌توانید دسته کنسول سونی را به دستگاه‌های اندرویدی متصل کنید.

یکی از روش‌های راحت‌تر شدن انجام بازی‌های موبایلی، اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت است. انجام برخی بازی‌های موبایلی پرطرفدار مثل فورتنایت، پابجی و کالاف دیوتی روی نمایشگرهای لمسی کمی دشوار است. بازی‌های موبایلی روز به روز محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا می‌کنند. هر روزه میلیونها نفر در سراسر جهان به انجام بازی روی گجت اندرویدی خود می‌پردازند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید از دسته پلی استیشن 4 برای انجام بازی‌های موبایلی استفاده کنید، آموزش زیر را مشاهده نمایید.

نحوه اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

اولین مرحله برای وصل شدن دسته پلی استیشن 4 به ابزار اندرویدی، قرار دادن دسته PS4 روی حالت اتصال است. برای این منظور ابتدا باید کنسول و دسته هردو خاموش باشند. برای بردن دسته به حالت اتصال باید دکمه PS و دکمه Share را همزمان با هم فشار دهید. اگر مراحل را درست طی کرده باشید چراغ پشت دسته پلی استیشن 4 به حالت چشمک‌زن در می‌آید.

اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

بعد از آن باید بلوتوث دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید. برای این کار با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه به سمت پایین، منو دسترسی سریع را باز کنید و آیکون بلوتوث را لمس کنید و نگه دارید. سپس وارد تنظیمات بلوتوث می‌شوید.

اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

با روشن شدن بلوتوث دستگاه باید گزینه “Wireless Controller” را در قسمت دستگاه‌های موجود مشاهده کنید. اگر چنین گزینه‌ای نبود، اسکن را در بالای صفحه لمس کنید و وقتی “Wireless Controller” ظاهر شد، روی آن ضربه بزنید.

اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

سپس صفحه‌ای ظاهر می‌شود که برای اتصال دسته پلی استیشن 4 به گوشی باید گزینه “OK” را انتخاب کنید.

اتصال دسته PS4 به گوشی یا تبلت اندرویدی

به همین راحتی موفق شدید دسته کنسول سونی را به دستگاه اندرویدی خود وصل کنید. فقط توجه داشته باشید که همه بازی‌ها قابلیت پشتیبانی از دسته PS4 را ندارند. اگر می‌خواهید دوباره دسته را به کنسول PS4 متصل کنید باید بلوتوث دستگاه اندرویدی خاموش شود و یک بار دیگر دسته را به کنسول معرفی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام. خسته نباشید
    بازی pes2021 اندروید از این قابلیت پشتیبانی می‌کنه یا نه؟!

    تشکر

  2. سلام لطفا واسه اتصال دسته PS4 به pc هم بزارید