سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G

گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G تغییرات ظاهری چندانی نخواهد داشت

سامسونگ خود را برای رونمایی از نسخه 5G گلکسی زد فلیپ آماده می‌کند. تصاویر منتشر شده در سایت رگولاتوری چین، نشان می‌دهند که در طراحی گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G نباید انتظار تغییر عمده‌ای را داشته باشیم.

گزارش‌های قبلی به وجود تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و دوربین‌هایی با چیدمان متفاوت در گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G اشاره داشتند؛ اما در این تصاویر که تغییر خاصی به چشم نمی‌آید. البته رنگ نقره‌ای دستگاه، تازگی دارد و متفاوت از رنگ‌بندی نسخه اورجینال این گوشی منعطف است.

دوربین داخلی، 12 مگاپیکسلی باقی مانده؛ اما در بخش خارجی گوشی، دوربین‌های 12 و 10 مگاپیکسلی جایگزین دو دوربین 12 مگاپیکسلی گلکسی زد فلیپ اورجینال شده‌اند. همچنین صفحه نمایش اصلی، 6.7 اینچی آمولد با وضوح 1080p است. یک نمایشگر آمولد کوچک هم با رزولوشن 300 در 112 پیکسل،  در کنار دوربین دوگانه وجود دارد.

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 5G در وب‌سایت تنا، 704+2500 میلی‌آمپر ساعت درج شده است؛ یعنی تقریبا هم‌اندازه با باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی مدل اورجینال. البته وجود چیپست جدید در این گوشی، موجب تغییرات اندکی در زمینه شارژ خواهد شد.

احتمال رونمایی از گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G در تاریخ 15 مرداد

به این نکته هم اشاره کنیم که پیش‌بینی می‌شد پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس از مرز فرکانس کاری 3 گیگاهرتز عبور کند؛ حالا TENAA نیز با زدن مهر تایید بر این گمانه‌زنی، از سرعت 3.09 گیگاهرتزی آن خبر داده است.

انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ در تاریخ 5 اوت، گوشی منعطف گلکسی زد فلیپ 5G را در کنار خانواده گلکسی نوت 20 به طور رسمی معرفی کند.