قطعی اینترنت

اختلال و قطعی اینترنت ثابت و همراه در ایران – چهارشنبه 18 تیر 99

چهارشنبه 18 تیر 99 در برخی از نقاط کشور کاربران از اختلال و قطعی اینترنت ثابت و همراه خبر دادند، اما علت اختلال و قطعی اینترنت امروز چیست؟

از عصر روز چهارشنبه 18 تیر 99 بسیاری از کاربران اینترنت ثابت و همراه در نقاط مختلف کشور از قطعی و اختلال اینترنت خبر داده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در برخی از نقاط کاربران به اینترنت همراه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل دسترسی ندارند و فقط سرویس ثابت آنها به اینترنت متصل می‌شود. همچنین در برخی از نقاط کشور نیز اینترنت ثابت کاربران قطع شده است.

دلیل قطعی اینترنت در 18 تیر 99

دقایقی پس از اختلال در اینترنت همراه و ثابت در کشور، سجاد بنابی، عضو هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در صفحه شخصی توییتری خود نوشت:

با قطعی گسترده‌ی اینترنت در خارج از مرزهای ایران به ویژه در ارمنستان و ترکیه مواجه‌ایم. در حال بازگردانی مسیرهای به سمت جنوب هستیم. گزارش‌های بعدی را زیر همین توییت ارائه خواهم داد.

گجت نیوزی‌های عزیز اگر در محل سکونت خود برای دسترسی به اینترنت با اختلال مواجه‌اید، در بخش نظرات با عنوان نام اپراتور اینترنتی و شهر خود، ما و سایر کاربران گجت نیوز را از این موضوع آگاه سازید. ما هم در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این پست را به‌روزرسانی می‌کنیم.