ایران خودرو K132

بیش از 60 هزار نفر برای خرید ایران خودرو K132 ثبت نام کردند

قائم مقام ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد بیش از 60 هزار نفر برای خرید ایران خودرو K132 مراحل ثبت نام را انجام دادند.

محسن ناقدی، قائم مقام ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش عنوان کرد اخیرا طرح فروش محصولات ایران خودرو به صورت مشارکت در تولید آغاز شد که بیش از 500 هزار نفر در این طرح فروش شرکت کردند و پس از قرعه کشی در مجموع فقط 50 هزار خودرو به منتخبان تحویل داده خواهد شد.

بیش از 60 هزار ثبت نام برای ایران خودرو K132

قائم مقام ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در ادامه بیان کرد برای محصول K۱۳۲ بیش از 60 هزار نفر مراحل ثبت نام را انجام دادند که ما سعی داریم برای این خودرو قیمت رقابتی را در نظر بگیریم. وی در ادامه افزود این خودرو نسبت به سایر محصولات ایران خودرو یک محصول استراتژیک و متفاوت محسوب می‌شود که در آینده میزان عرضه آن را افزایش خواهیم داد و آن را با قیمت رقابتی در بازار عرضه خواهیم کرد.

محسن ناقدی در ادامه تاکید کرد این خودرو طبق فناوری‌های روز طراحی شده و ساخت آن هزینه‌های زیادی را به همراه داشته است. علاوه بر این، K132 از استانداردهای 85 گانه در طراحی و تولید بهره می‌برد که این موارد نیز هزینه‌های خاصی به دنبال داشت، اما همانطور که گفته‌ایم سعی داریم این خودرو را با قیمت رقابتی به دست مشتریان برسانیم.