فریجیدر

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر، بوش و دوو

حتما برایتان پیش آمده است که یخچال شما دچار مشکل شود. در این هنگام مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید خاموش کردن یخچال و تماس با یک تعمیرکار حرفه‌ای است. لوازم خانگی به ویژه یخچال، به دلیل اینکه در طور روز بدون وقفه کار می‌کند، از این رو بیشتر دچار مشکل می‌شود. این دستگاه دائما در معرض خرابی قرار دارد. بنابراین استفاده از خدمات تعمیرات نمایندگی هر برند از یخچال و همچنین سرویس دوره‌ای یخچال امری ضروری است. سرویس دوره‌ای یخچال به شما کمک می‌کند با هزینه‌ای کمتر مشکلات احتمالی را رفع کنید. چرا که هر چقدر مشکل یخچال بیشتر شود، مسلما هزینه نیز بالاتر خواهد رفت.

اما بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید به ساید، سبب صرفه جویی در هزینه می‌شود. چرا که با بهره مندی از خدمات تعمیر در محل آرا سرویس، دیگر نیازی نیست هزینه حمل و نقل را بپردازید. بنابراین با هزینه کمی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان مشکل دستگاه خود را رفع کنید. به طور کلی تماس با نمایندگی بهتر از تماس با هر تعمیرگاهی است. چرا که نمایندگی هر برند، در تعمیر آن برند تخصص کافی را داراست. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید یخچال خود را به یک تعمیرکار بسپارید. در ادامه قصد داریم در مورد عیب یابی و تعمیر یخچال فریجیدر، بوش و دوو صحبت کنیم. مسلما شما که مشغول خواندن این مطالب هستید، در رابطه با یخچال خود دچار مشکل شده اید. اما نیاز نیست نگران باشید. با کمک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی آرا سرویس، مشکلات یخچال خود را رفع کنید.

فریجیدر

نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید و فریزر فریجیدر

فریجیدر یکی از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی است. یخچال نیز از لوازم خانگی پر فروش این برند است. اگرچه این برند از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، اما گاهی در اثر استفاده طولانی مدت و یا نادرست از یخچال فریجیدر، ممکن است با مشکلاتی در رابطه با این برند مواجه شوید. اما نگران نباشید. تعمیرکاران نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریجیدر، در کوتاه‌ترین زمان مشکل دستگاه را برطرف می‌کنند.

مشکلات رایج یخچال فریجیدر

بیشتر افرادی که در رابطه با این برند دچار مشکل می‌شوند، از موارد زیر شکایت دارند که البته با کمک تعمیرکاری حرفه‌ای به راحتی قابل رفع است:

نشت آب از یخچال فریجیدر

  • خراب شدن لاستیک درب یخچال و ورود هوای گرم
  • خراب شدن لوله یخ زدای یخچال فریجیدر. البته مسدود شدن این لوله نیز سبب نشتی آب می‌شود. ممکن است با مواد غذایی مسدود شده باشد. در نتیجه آب اضافی به جای ورود به سینی به بیرون درز پیدا می‌کند.

خنک نکردن یخچال فریزر فریجیدر

  • هرگاه با این مشکل مواجه شدید، لازم است دمای یخچال را بررسی کنید. اگر مشکل از این بخش نباشد، ترموستات باید بررسی شود.
  • کاهش گاز یخچال نیز از عوامل دیگر است.
  • لاستیک درب را نیز بررسی کنید.
  • همچنین بهتر است فضای یخچال را بیش از حد پر نکنید.
  • لوله‌های خنک کننده را نیز بررسی کنید. امکان دارد لوله‌ها کثیف شده باشند.

بیش از حد سرد بودن یخچال

  • ابتدا دریچه هوا را بررسی کنید.
  • ترموستات را بررسی و درجه یخچال را روی عددی دیگر قرار دهید.
  • تجمع برفک روی کویل‌های اوپراتور نیز سبب بیش از حد سرد شدن یخچال می‌شود.

از کار افتادن یخ ساز در یخچال فریجیدر

برای تعمیر یخساز بهتر است از تعمیرکار کمک بخواهید. چرا که معمولا تعمیر یخساز به دانش و تخصص نیاز دارد.

  • بهتر است یخساز را یکبار خاموش کرده و اجازه دهید یخ‌ها از نو تولید شوند.
  • همچنین یخچال نباید در گرما قرار بگیرد.

رایج‌ترین کدهای خطای یخچال فریجیدر

کد خطای op در یخچال فریجیدراین خطا مربوط به خراب شدن سیم کشی سنسور دما و برد است.
کد خطای sh در یخچال فریجیدراین خطا نیز مربوط به سی کشی مادر برد و سنسور دما است.
کد خطای sy cf در یخچال فریجیدرمسیر سیم کشی دیس پلی و مادر برد باید بررسی شده و تعمیر گردد
کد خطای df در یخچال فریجیدرهیتر، ترمودیسک یا مادر برد دچار مشکل شده و سیستم دیفراست باید بررسی گردد

در صورت بروز هر گونه اختلال در یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر می‌توانید با شماره‌های مربوط به نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریجیدر تماس بگیرید. در پایان همین صفحه شماره تلفن‌های نمایندگی یخچال فریجیدر قرار گرفته است. بهتر است تعمیر این یخچال را به دست هر فردی نسپارید. چرا که نمایندگی معتبر این برند، با ارائه ضمانت نامه مشکلات یخچال شما را رفع می‌کند.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید یخچال بوش

همه ما با برند بوش و کیفیت عالی محصولات آن آشنایی داریم. امروزه در بیشتر خانه‌ها برند بوش را مشاهده می‌کنیم. اما در صورت خرابی این برند آلمانی، باید چه کنیم؟ آیا این برند در ایران نمایندگی معتبر دارد؟ جواب بله است. در آخر همین صفحه می‌توانید شماره تماس نمایندگی معتبر بوش در ایران را پیدا کنید. استفاده از خدمات نمایندگی، ضمانت و کیفیت کار را بر شما اثبات می‌کند. اما در ادامه قصد داریم در مورد چند مشکل رایج و خطاهای موجود در این یخچال صحبت کنیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در رابطه با برند بوش دچار مشکل شده است، این مطلب را از دست ندهید.

مشکلات رایج یخچال بوش

یخچال بوش کار نمی‌کند

پریز برق را بررسی کنید. ممکن است یخچال در حالت دیفراست قرار گرفته باشد. از این رو لازم است پریز برق را بررسی کنید. در صورت عدم رفع نیم ساعت صبر کنید دستگاه از حالت دیفراست خارج شود. البته در صورت دوام مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال بوش تماس بگیرید.

یخچال بوش لرزش دارد

این مشکل مربوط به خاموش بودن کنترل کننده‌ها است. کنترلرها باید روی تنظیمات دمایی تنظیم شود.

یخچال بوش برفک زده است.

باز ماندن درب فریزر رایج‌ترین دلیل بروز این مشکل است. بهتر است درب فریزر را بررسی کنید. چرا که احتمالا درب یا لاستیک آن خراب شده است. به هر حال در صورت دوام مشکل بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید.

گرم شدن یخچال

اگر یخچال بوش شما گرم شده باشد، ابتدا دمای دستگاه را بررسی کنید. شاید تنظیمات دمایی بهم خورده باشد. کاهش گاز یخچال نیز از عوامل دیگر بروز این مشکل است. به هر حال مشکل اصلی باید توسط تعمیرکار تشخیص داده شود.

یخ ساز دیگر اتومات کار نمی‌کند

برای رفع این مشکل کلید یخ ساز باید در حالت روشن باشد. بخشی که مربوط به اتصال آب است را بررسی نمائید. شاید مشکل از این بخش باشد. البته خراب شدن قطعات یخ ساز نیز عاملی دیگر است. بنابراین بهتر است از دستکاری قطعات پرهیز کنید. با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل را رفع نماید.

چرا یخچال بوش صدای ویز ویز تولید می‌کند؟

این مشکلی است که مربوط به یخساز یخچال بوش است. بنابراین لازم است یخساز مورد بررسی قرار گیرد. این مشکل را با یک تعمیرکار حرفه‌ای در میان بگذارید.

اگر قطعات یخ کوچک باشند فیلتر آب باید بررسی شود. اگر قطعات مزه دار یا بودار باشند مربوط به کثیف شدن یخچال یا یخساز است. اگر یخ ریز عمل نمی‌کند راه‌های خروجی یخ را بررسی کنید که مسدود نشده باشد.

شایع‌ترین کدهای خطای یخچال بوش

ارور e1 در یخچال بوشخطا مربوط به معیوب شدن سنسور دمای یخچال است
ارور e2 در یخچال بوشمشکل در کابل سیم کشی است. سیستم سیم کشی باید به طور کامل بررسی گرددک
ارور e3 در یخچال بوشمعیوب شدن سنسور دمای یخچال و سیم کشی
ارور e15 در یخچال بوشاین خطا نیز مربوط به خراب شدن سنسور دمای محیطیی است
ارور e10 در یخچال بوشمعیوب شدن ماژول برد کنترل اصلی
ارور e11 در یخچال بوشماژول صفحه نمایش معیوب شده است.

اگر در رابطه با یخچال بوش دچار مشکلی خاص شده اید و یا کد خطایی بر صفحه نمایش یخچال مشاهده کرده اید، بهتر است با تکنسین مجرب تعمیرکاران نمایندگی لوازم خانگی بوش مشورت کنید. سپردن کار تعمیرات یخچال بوش به نمایندگی معتبر این برند، یعنی برطرف کردن مشکلات دستگاه به صورت تخصصی و تضمینی. چرا که تکنسین این بخش، به طور کامل در مورد قطعات و بخش‌های یخچال بوش سررشته داشته و آموزش‌های تخصصی دیده اند. بنابراین با کلیه قطعات این برند آشنایی کامل دارند. از این رو تعمیر یخچال بوش خود را از ما بخواهید.

فریجیدر

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو

مشکلات یخچال دوو را به نمایندگی آن بسپارید. دوو یک مارک بسیار خوب در تولید یخچال فریزر و ساید است. اما گاهی با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود. مواجه با مشکلات می‌تواند نتیجه استفاده نادرست یا عدم سرویس به موقع باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما بهره مندی از خدمات سرویس دوره‌ای نمایندگی بوش در محل است. در هر حال سپردن کار به نمایندگی، یعنی رفع کلیه عیوب یخچال. در ادامه می‌توانید مشکلات رایج یخچال دوو را مطالعه کنید. در نتیجه به راحتی متوجه عیب یخچال خود شده و آن را رفع کنید.

مشکلات رایج یخچال دوو

صدای یخچال دوو زیاد است

احتمالا این مشکل به خراب بودن موتور فن باز می‌گردد. بنابراین نیاز است هرچه سریع تر موتور فن را تعویض کنید. از طرفی مشکل در فن اوپراتور نیز سبب بروز این مشکل می‌شود. البته گاهی صداهای عجیب یخچال دوو مربوط به عملکرد یخچال و یا مشکل در یخساز است. بنابراین بهتر است این مشکل را با نمایندگی در میان بگذارید تا آن را رفع کند.

کار نکردن یخچال دوو

اولین چیزی که به ذهن می‌رسد مشکل در اتصالات برقی است. بنابراین نیاز است به طور کامل اتصالات برقی یخچال دوو را بررسی کنید. مشکل دیگر قرار گرفتن یخچال در حالت دیفراست است. از این رو بهتر است نیم ساعت صبر کنید تا یخچال از حالت دیفراست خارج شود. یکبار یخچال را از برق خارج کنید و مجددا متصل کنید. اگر مشکل رفع نشود، لازم است از تعمیرکار کمک بخواهید.

یکسره کار کردن موتور یخچال

مقدار مواد غذایی ممکن است زیاد باشد. از این رو بهتر است حجم را کم کنید. گرم شدن یخچال در اثر مشکلاتی نظیر کاهش گاز نیز، علت دیگر است. بنابراین بهتر است از خدمات سرویس دوره‌ای یخچال دوو بهره مند شوید. در اینصورت کلیه مشکلات احتمالی یخچال رفع می‌شود. در نتیجه شما مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهید بود. از این رو حتما از خدمات تعمیر در محل نمایندگی یخچال دوو بهره مند شوید.

یخساز به صورت اتومات کار نمی‌کند

یخساز را بررسی کنید. کلید یخساز ممکن است روی حالت off باشد. قسمت اتصال آب را نیز بررسی کنید. بهتر است یخساز را خاموش کرده و قطعات یخ را خارج کنید تا مجددا یخ ساخته شود.

در حالت کلی ممکن است در رابطه با یخساز یخچال دوو با مشکلات زیادی رو به رو شوید. اما نگران نباشید. در این وضع لازم است از تعمیرکاری حرفه‌ای بخواهید یخساز را بررسی کرده و مشکل را رفع کند.

تعویض فیلتر آب یخچال

فیلتر آب بخشی مهم است که زمانی که موقع تعویض آن باشد چراغی روشن می‌شود. این بخش وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارد. بنابراین بهتر است پس از خراب شدن و یا فرا رسیدن زمان تعویض، آن را تعویض کنید. فیلتر باید هر 6 ماه یکبار تعویض شود. بنابراین لازم است اینکار را انجام دهید. تعویض فیلتر را به تعمیرکار بسپارید. با بهره مندی از خدمات تعمیر در محل نمایندگی یخچال دوو، کلیه اقدامات لازم به هزینه‌ای مناسب انجام می‌شود.

رایج‌ترین کدهای خطای یخچال دوو

کد خطای d1 در یخچال دوواین خطا مربوط به قطع شدن جریان برق و اتصال کوتاه است
کد خطای dr در یخچال دووخراب شدن میکروسوئیچ یخچال ک
کد خطای df در یخچال دوومیکروسوئیچ بخش فریزر دچار مشکل شده است
کد خطای dh در یخچال دووخراب شدن میکروسوئیچ بخش هوم بار
کد خطای f3 در یخچال دووخراب شدن دیفراست

اگر یخچال بوش، دوو و فریجیدر شما دچار مشکل شده است، از نمایندگی معتبر این برندها کمک بخواهید. سپردن کار به نمایندگی باعث اطمینان خاطر شما نیز می‌شود. چرا که ارائه ضمانت نامه و جایگزینی قطعات اصلی به جای قطعات معیوب، از جمله خدماتی است که در نمایندگی معتبر این برندها ارائه داده می‌شود. از این رو بهتر است حتما با کمک نمایندگی مشکلات یخچال خود را رفع کنید. در محل و تحت نظارت خودتان مشکل رفع خواهد شد. هزینه تعمیر یخچال نیز طبق نرخ مصوبه بوده و در سطح مناسبی قرار دارد. در صورت نیاز به تعمیرکاری حرفه‌ای برای نصب، سرویس و رفع مشکلات یخچال اعم از تعویض برد، شارژ یخچال و عیب یابی به صورت کلی، با شماره 75931-021 تماس حاصل نمائید و یا درخواست خودتان را در وب سایت www.araservice.co  (آراسرویس)  ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.