جوایز ال جی در MWC 2015

ال‌جی در بیستمین سال برگزاری جوایز جهانی موبایل  به عنوان پیشگام صنعت موبایل شناخته شد.اسمارت فون LG G3 از سوی GSMA مفتخر به عنوان بهترین گوشی تلفن همراه هوشمند سال در کنگره جهانی موبایل 2015 شد.

G3 این عنوان را برای کیفیت، گستردگی ویژگی­های کارا و سهولت در استفاده دریافت کرد. علاوه بر این، ساعت­های هوشمند LG Watch Urbane و LG Watch Urbane LTE نُه جایزه در این نمایشگاه از رسانه‌های برتر در زمینه فناوری‌ دریافت کردند.

GSMA_Award_Ceremony_G3_Best_Smartphone1

GSMA در مراسم معرفی جوائز گفت: گوشی تلفن همراه هوشمند G3 از زمان ارائه به بازار به طور گسترده­ای مورد تحسین قرار گرفت و بیش از ۱۷۰ اپراتور در سراسر دنیا آن را به فروش رساندند. همین موفقیت به میزان زیادی دلیل افزایش ۱۶ درصدی درآمد جهانی سالانه ال‌جی بود. این گوشی هوشمند با نمایشگر 5/5 اینچ Quad HD  و دوربین ۱۳ مگاپیکسل OIS+ با فوکوس لیزری خودکار تجربه کاربری ساده و ملموسی را رقم می‌زند. همچنین، از ابتکاراتی نظیر صفحه‌کلید هوشمند،Gesture Shot  برای سلفی، فلاش برای سلفی و Knock Code  برای راحتی، هوشمندی و امنیت بیشتر تجربه کاربری بهره‌مند است.

LG_G3

در بخش ساعت هوشمند هر دو LG Watch Urbane و LG Watch Urbane LTE عنوان بهترین ساعت هوشمند سال را توسط رسانه‌های برتر در زمینه فناوری‌ دریافت کردند. ال‌جی Watch Urbane توسط رسانه‌های Android Authority، Android Central، PC Pro و Ubergizmo برای طراحی کلاسیک و همه‌پسند با کمی چاشنی ساعت‌های آنالوگ انتخاب شد. اولین ساعت هوشمند LTE دنیا، ال‌جی Watch Urbane LTE  نیز از Android Central، AndroidPIT، Digital Trends، Expert Reviews  و TechnoBuffalo  به عنوان بهترین محصول نمایشگاه شناخته شد. این عنوان، به چندین دلیل به Watch Urbane LTE  تعلق گرفت زیرا اولین ساعت هوشمندی است که قابلیت پرداخت NFC و قدرتمندترین باطری در صنعت را دارد.

LG_Watch_Urbane_LTE_1

“ما از اینکه تلاش­هایی که بر روی G3 و ساعت­های هوشمند ما صرف شده است توسط بسیاری از سازمان­ها دیده شده مفتخریم”. جونو چو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات سیار ال­جی الکترونیکس با بیان این مطلب گفت: “در راستای بهبود زندگی مشتریان، ما به نوآوری و تکمیل­سازی گوشی­های تلفن همراه­­های هوشمند ممتاز و ابزارهای پوشیدنی ادامه خواهیم داد.”

ساعت­های هوشمند LG Watch Urbane و LG Watch Urbane LTE برای نمایش عموم در غرفه ال­جی در MWC 2015  واقع در سالن 3 Fira Gran Via. عرضه شده ­اند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال­جی در MWC 2015 از وبسایت www.LGnewsroom.com/MWC2015 دیدن فرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*