پاناسونیک لومیکس S5

پاناسونیک لومیکس S5 ؛ دوربین جدید بدون آینه 4K با فناوری پیشرفته

پاناسونیک لومیکس S5 جدید – Panasonic LUMIX S5 دوربینی با سنسور 24 مگاپیکسلی و مشخصات فنی قدرتمند که دوربینی تمام عیار به حساب می‌آید.

پاناسونیک از جدیدترین دوربین شرکت خود، یعنی لومیکس S5 رونمایی کرده است. در واقع این دوربین ترکیبی قدرتمند از تجهیزات پیشرفته‌ای است که حالا یک دوربین فوق‌العاده قدرتمند را خلق کرده است. بهره‌مندی از سنسور 24.2 مگاپیکسلی در کنار ضبط فیلم 10 بیتی 4K تنها بخش قابل توجهی از ویژگی‌های این دوربین قدرتمند محسوب می‌شود.

Panasonic LUMIX S5

پاناسونیک لومیکس S5 ، مناسب برای ثبت تصاویر با وضوح بالا

استفاده از فناوری Dual Native ISO در این دوربین فیلمبرداری موجب شده که شما بتوانید سنسور تصاویر را همزمان بر روی عدد 640 و 4000 اجرا نمایید. همچنین خود دوربین قادر است بصورت اتوماتیک این رنج را بر اساس محیط انتخاب کند. در این دوربین جدید شرکت پاناسونیک قابلیت فیلمبرداری سریع و آهسته نیز به خوبی گنجانده شده است. شما می‌توانید فیلمبرداری با 30 برابر سرعت بیشتر یا 2.5 برابر سرعت کمتر را بصورت 4K با این دوربین تجربه نمایید.

گرفتن عکس همانند فیلمبرداری با این دوربین فوق‌العاده خواهد بود. وضوح تصاویر گرفته شده توسط این دوربین بسیار بالا است، آن هم در حالی که سیستم تثبیت کننده تصویر در این دوربین قرار گرفته است. این سیستم به منظور گرفتن هشت تصویر متوالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستمی که به بهتر شدن تصاویر کمک شایانی خواهد کرد. وضوح تصاویر گرفته شده در این دوربین معادل 12000×8000 خواهد بود.

Panasonic LUMIX S5

همچنین تثبیت کننده تصویر با لرزش 5 محوره بدنه نویدبخش آن است که دیگر بدون استرس لرزش دست، تصاویر خود را ثبت کنید. این فناوری نیز به خوبی می‌تواند در عکاسی بهتر به شما کمک کند. فناوری جدید دیگری که در لومیکس S5 شاهد استفاده از آن هستیم، Live View Composite است. فناوری که کمک می‌کند شاتر در فواصل مختلف زمان نوردهی به طور خودکار آزاد شده و در نهایت تصاویر با درخشندگی بالا ترکیب شود. این فناوری در کیفیت نهایی تصاویر شما تاثیری چشم‌گیر خواهد داشت.

Panasonic LUMIX S5

مشخصات فنی و قیمت دوربین لومیکس S5

در طراحی بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم استفاده شده است. این نوع طراحی دوربین را از گرد و غبار و پاشش مقاوم می‌سازد. این دوربین از یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی لمسی نیز بهره می‌برد. همچنین این دوربین دو اسلات کارت حافظه SD را دارا است که یکی برای کارت UHS-I و دیگری برای کارت UHS-II به حساب می‌آید. پشتیبانی از بلوتوث 4.2 و وای‌فای 802.11ac نیز از دیگر مشخصات قابل توجه این دوربین است.

دوربین جدید خانواده لومیکس پاناسونیک قرار است در اواخر شهریور ماه و یا اوایل مهر وارد بازار بشود. قیمت این دوربین بدون لنز 1999 دلار خواهد بود. در حالی که نسخه‌ی لنزدار با کیت 20-60 این دوربین قیمتی معادل 2999 دلار خواهد داشت.