بازی The Witcher 3: Wild Hunts سی دی پراجکت رد

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول‌های نسل بعد رایگان خواهد بود!

طبق اعلام جدید استودیو سی دی پراجکت رد بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول‌های نسل نهم به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt که حدودا ۵ سال پیش عرضه شده بود، هنوز هم از بهترین بازی‌های محبوب بین کاربران شمرده می‌شود. ماجراجویی‌های گرالِت و مبارزات نزدیک و نفسگیر، درکنار گرافیکی جذاب و خیره کننده، مواردی هستند که این بازی را همچنان از بهترین‌های نسل هشتم نگه داشته‌اند.

با این وجود، اخیرا شایعات فراوانی درباره عرضه این عنوان، حتی برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز منتشر شده است. درحالی که امروز، طبق اعلام استودیو سی دی پراجکت رد این شایعه به صورت رسمی تایید شده و این تمام ماجرا نیست!

بازی The Witcher 3: Wild Hunt را به نسل جدید کنسول‌ها معرفی کنید!

در کنار این خبر، استودیو سازنده بازی اعلام کرده که نه‌تنها عرضه بازی برای دارندگان نسخه کنونی آن در کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس رایگان خواهد بود، بلکه مهاجرت به نسل نهم با یک به‌روز رسانی کلی برای این عنوان نیز همراه می‌شود که جهت افزایش گرافیک بازی از جمله قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing)، به آن اضافه خواهد شد. همچنین دارندگان نسخه پلتفرم رایانه شخصی این بازی نیز می‌توانند این به‌روز رسانی را به صورت رایگان از فروشگاه استیم (Steam) دریافت کنند.

البته لازم به ذکر است که این به‌روز رسانی گرافیکی شامل تمامی بسته‌های الحاقی این بازی، از جمله Blood and Wine و Hearts of Stone نیز خواهد بود.به علاوه، پس از ارتقا بازی در پلتفرم رایانه شخصی، لازم است که از مشخصات بسیار قوی‌تری نسبت به قبل برخوردار باشید تا قادر به اجرای بازی باشید.

تاریخ انتشار این به‌روز رسانی هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود که تا اواخر سال جاری و پس از عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، شاهد عرضه آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازی برای سرگرمی و‌گذروندن وقتی که کاری نداریم میتونه خوب باشه و خوبه که هزینه ای رو متحمل نمیشه و رایگان میشه ازش استفاده کرد.