اپل آیفون 12 در 5 مدل

وبسایت آلمانی فاش ساخت خانواده آیفون 12 در 5 مدل عرضه می‌شوند

در حالی که همچنان منتظر رونمایی اپل از نسل جدید گوشی‌های خود هستیم، خبر می‌رسد که خانواده اپل آیفون 12 در 5 مدل عرضه می‌شوند.

اپل به زودی در ماه میلادی جاری (احتمالا 13 اکتبر) چهاردهمین نسل از گوشی‌های هوشمند خود را که از فناوری ارتباطی 5G بهره می‌برند معرفی خواهد کرد. البته این گوشی‌ها از 5 اکتبر به خرده فروشی‌ها ارسال می‌شوند تا با آغاز فروش در 23 اکتبر به دست مشتریان برسند.

البته مهم‌ترین سوال این است که در مراسم معرفی این گوشی‌ها چه خواهد شد؟ اپل چه گوشی‌هایی معرفی و چه فناوری‌هایی را همراه آنان عرضه می‌کند؟ با وجود اینکه اطلاعات و صحبت‌های زیادی پیرامون این محصولات وجود دارد، احتمالا اپل یک غافلگیری دیگر در آستین خود خواهد داشت.

تا به اینجای کار فرض بر این بود که خانواده گوشی‌های جدید اپل شامل 4 مدل به نام‌های آیفون 12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی باشد. اما وبسایت آلمانی Winfuture فاش ساخت که خانواده اپل آیفون 12 در 5 مدل معرفی و عرضه می‌شوند و علاوه بر مدل‌های گفته شده، یک مدل رده پایین نیز همراه آن‌ها خواهد بود.

نام گذاری این گوشی پنجم که در عقیده اپل به عنوان گوشی اقتصادی رده بندی می‌شود همچنان مشخص نیست. بر خلاف مدل‌های رده بالاتر خانواده آیفون 12 که سه رنگ‌ محدود سیاه، سفید و نقره‌ای دارند، این گوشی اقتصادی دارای رنگ بندی متنوعی خواهد بود و رنگ‌های آبی، سیاه، سفید، زرد، قرمز و مرجانی داشته و همچون مدل‌های دیگر در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

اپل آیفون 12 در 5 مدل

اپل به تازگی دومین نسخه بتا از سیستم عامل آی‌او‌اس 14.2 و آی‌پداو‌اس 14.2 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که اولین نسخه بتا نیز دو هفته پیش از آن منتشر شده بود. برخی تغییرات اندک در نسخه دوم بتا این شایعه را بر سر زبان انداخت که اپل هدفون را از جعبه آیفون 12 خود حذف کرده است.

پیشتر در ماه می مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، که چندین سال است همواره پیشگویی‌های صحیح درباره تولیدات اپل و دیگر کمپانی‌ها دارد، اظهار داشت که آیفون 12 بدون هدفون در جعبه به دست مشتریان می‌رسد. علاوه بر این انتظار می‌رود اپل شارژر را نیز از جعبه آیفون 12 حذف و تنها لوازم جانبی که همراه این گوشی عرضه می‌شود کابل شارژ باشد.

همانطور که پیشتر گفته شد، بنابر اظهارات یک منبع اپل از 5 اکتبر ارسال گوشی‌های آیفون 12 و آیفون 12 مینی را به خرده فروشی‌ها آغاز می‌کند تا گوشی‌ها هنگام آغاز فروش برای تحویل به مشتریان آماده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*