گلکسی اس 6 سامسونگ نسخه دو سیم کارته هم خواهد داشت

طبق اعلام قبلی سامسونگ ، پرچم دار جدید این شرکت یا همان گلکسی اس 6 از اواخر فروردین ماه به صورت رسمی به بازار های جهانی عرضه خواهد شد.اما اطلاعات جدید نشان می دهد که نسخه دو سیم کارته گلکسی اس هم در برخی از کشور های جهان به فروش خواهد رسید.

تصاویر لو رفته از سایت روسیه‌ای hi-tech.mail.ru قیمت نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی اس 6 را 900 دلار اعلام کرده است. این قیمت برای رنگ طلایی و 64 گیگابایتی گوشی می‌باشد در حالی‌ که هنوز مشخص نیست که Galaxy S6 Duos در چه رنگ‌هایی منتشر خواهد شد.

Galaxy S6 Duos

طبعیتا از نظر سخت افزاری، نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی اس 6 فرق زیادی با نسخه‌ی تک سیم کارته نخواهد داشت. در نتیجه چیپست  Exynos 7 به همراه پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و صفحه نمایش QHD دور از انتظار نیست. باتری با ظرفیت 2550 میلی آمپری به همراه رم سه گیگابایتی دقیقا همانند نسخه‌ی عادی گوشی، S6 Duos را همراهی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین وجود سنسور اثر انگشت و شارژر بی‌سیم ما را متعجب نخواهد کرد.

نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی پرچمدار سامسونگ در روسیه و مناطقی از آسیا که طرفدار این نوع نسخه‌ها هستند عرضه می‌شوند و بعید است که شاهد معرفی این گوشی در ایالات متحده باشیم.

منبع : technobuffalo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*