سامسونگ و ال جی به اختلافاتشان پایان می دهند

اهالی دنیای فناوری به خوبی از اختلافات و درگیری های سامسونگ و اپل با خبر هستند.درگیری هایی که فعلا فروکش کرده و به نظر می رسد این دو کمپانی فعلا آتش بس داده اند ! اما سامسونگ این اواخر با رقیب هموطن خود یعنی ال جی اختلاف پیدا کرده است.اختلافاتی که از مهم ترین آن می توان به داستان ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره کرد.

در حقیقت ماجرا از این قرار بود که شرکت سامسونگ، آقای جو سئونگ جین، رییس بخش لوازم خانگی ال جی را متهم به خرابکاری عمدی چهار دستگاه ماشین لباس شویی این کمپانی در نمایشگاه IFA 2014 کرده بود، حتی ال جی پذیرفت تا مبلغی را به عنوان غرامت پرداخت کند اما سامسونگ قبول نکرد و بر علیه این کمپانی شکایت کرد که همین باعث بالا گرفتن دعوا شد.

مورد بعدی هم داستان تلویزیون و نمایشگر اولد (OLED) بود که بخش Samsung Display شرکت سامسونگ، از ال جی به خاطر کپی برداری و استفاده سوء از فناوری اولد از آن شکایت کرد.

سامسونگ از سال گذشته در تلاش بوده که تا حد زیادی از مشاجراتش با ال جی کم کند. این شرکت با اپل نیز در سال گذشته و طی مذاکره ای که داشتند تمامی دعاوی حقوقی خارج از ایالات متحده آمریکا را کنار گذاشتند و حالا هم تصمیم گرفته که مشکلات حقوقی با ال‌ جی نیز برای همیشه خاتمه پیدا کند.

ال جی و سامسونگ روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که دیگر با هم بر سر هیچ موردی مشاجره نخواهند کرد و اینکه همه اختلافات خود در گذشته را به دست فراموشی می سپرند و اگر هم در آینده مشکلی پیش آمد سعی خواهند کرد که با گفت و گو و مذاکره آن را حل و فصل نمایند.  ظاهرا این دو کمپانی به این نتیجه رسیده اند که به جای لطمه وارد کردن به کسب و کار یکدیگر، باید سعی کنند هر کدام به نوبه خود، خدمات و محصولات بهتری ارائه کنند تا به اقتصاد کشور کره کمک شود.

منبع : koreatime

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخه الجی در حد سامسونگ نیست که سامسونگ بخواد با اون دعوا کنه….