شاد

چگونه شاد را رایگان کنیم (ایرانسل)

برنامه شاد برای آموزش دانش آموزان ایجاد شده که با انجام تنظیماتی در گوشی می‌توان اینترنت مورد استفاده شاد را در شبکه ایرانسل رایگان کرد.

از زمان همه‌گیری کرونا در کشور و اجبار به تعطیلی مدارس، سازمان آموزش و پرورش کشور دست به کار شد تا برنامه‌ای داخلی برای ادامه آموزش دانش آموزان بسازد. حاصل این تلاش‌ها برنامه شاد بوده که در حال حاضر کمتر از یک سال از کارکرد آن می‌گذرد. اکثر مدارس بر بستر برنامه شاد کلاس‌هایشان را برگزار می‌کنند و همان‌طور که انتظار داریم، این اپلیکیشن با اتصال آنلاین می‌تواند ارتباط دانش آموز را با سایرین فراهم کند.

بنابراین استفاده از برنامه شاد مستلزم خرید بسته اینترنتی خواهد بود تا بتوان در کلاس‌های مجازی شرکت کرد. از آنجایی که کلاس‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شوند دیتای زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که می‌تواند برای خانواده هزینه‌بر باشد، چرا که این کلاس‌ها به دفعات در طول روز و در هفته برگزار می‌شوند و استفاده از حجم ترافیک اینترنت اجتناب ناپذیر خواهد بود. خوشبختانه پس از مدتی اعلام شد ترافیک استفاده از این برنامه روی تمامی اپراتورها رایگان شده و کاربران برای راه‌اندازی آن می‌توانند با شماره‌گیری کد مخصوصی، این ویژگی را فعال کنند.

شاد

در نظر داشته باشید با شماره‌گیری کد رایگان کردن برنامه شاد روی ایرانسل، ممکن است اتصال اینترنت دیوایس برای سایر اپلیکیشن‌ها قطع شود و تنها بتوانید از برنامه سازمان آموزش و پرورش استفاده کنید. ما در ادامه نحوه فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی اینترنت رایگان برای این برنامه را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

کد فعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد

برای فعال کردن اینترنت رایگان ایرانسل برای این برنامه بایستی کد #400* را شماره‌گیری کرده و سپس با فشردن کلید شماره 3 اینترنت رایگان را فعال کنید. در صورتی که در این منو نتوانستید این گزینه را پیدا کنید، در برنامه Phone کد #3*3*555* را شماره‌گیری کنید تا تمام ترافیک مورد استفاده در این برنامه برایتان رایگان حساب شود.

کد غیر فعالسازی اینترنت رایگان برنامه شاد

غیر فعال کردن اینترنت رایگان ایرانسل برای دانش آموزان با شماره‌گیری کد #4*3*555* انجام خواهد شد. پس از شماره‌گیری این کد، اینترنت برای تمامی برنامه‌ها و قسمت‌های گوشی در دسترس خواهد بود و می‌توانید مانند قبل از آن استفاده کنید.