تصاویر و مشخصات جدید منتسب به Xperia Z4 سونی به بیرون درز کرد

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا چند روز پیش تصاویری از یک گوشی هوشمند دریافت کرد که به گوشی سونی اکسپریا Z4 نسبت داده شد.اکنون اطلاعات و تصاویر جدیدی منتسب به Xperia Z4 سونی با کد رمز E6553 به بیرون درز کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این مدل که با کد رمز E6553 شناخته می‌شود، از جدیدترین پردازنده‌ی شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 810 بهره می‌برد و این یکی از اصلی‌ترین دلایل گمانه زنی این مدل به اکسپریا Z4 است.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak1

بر اساس این اطلاعات ، پرچمدار جدید سونی به یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن 1920×1080 و با تراکم پیکسلی 432 PPI مجهز شده است. اکسپریا Z4 سونی دارای پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 810 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز می‌باشد. همچنین این اسمارت فون از یک پردازنده گرافیکی آدرنو 430 استفاده خواهد‌ کرد. از دیگر مشخصه‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان ۳ گیگابایت رَم و و ۳۲ گیگابایت فضای حافظه قابل گسترش (که ۲۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر است) را نام برد.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak.jpg

با توجه به تصاویر منتشر شده چنین می‌توان گفت که سونی یک بار دیگر قصد دارد در دوربین پشتی محصول جدیدش از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی استفاده کند و در قسمت جلوی گوشی یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسلی به کارگیرد؛ همچنین مشاهده می‌کنید که در بخش پشتی، این بار هم مانند گذشته از شیشه استفاده شده است.

Sony-Xperia-Z4-pictures-leak

بر اساس اسناد فاش شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FFC)، اکسپریا Z4 از یک درگاه microSD بهره می‌برد. این محصول مانند مدل‌های قبلی خود از درجه‌ی حفاظت صنعتی IP68 بهره می‌برد که می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 3 متری آب معلق بماند. همچنین این محصول از یک باطری 3400 میلی‌آمپری و نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ بهره خواهد برد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*