تماشا کنید : تست سقوط اختصاصی سامسونگ از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

چند روزی است که انواع و اقسام آزمایش ها بر روی پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج انجام شده و در فضای مجازی منتشر می گردد.هرچند که هنوز آزمایش های عجیب و غریبی همچون تست شلیک با اسلحه ، نیتروژن مایع ، مواد مذاب و … باقی مانده است.یکی از از این آزمایش ها تست سقوط از ارتفاع است که میزان مقاوت یک گوشی را در برابر ضربه های احتمالی و سقوط از ارتفاع مشخص می کند.تا امروز چند تست سقوط مختلف از گلکسی S6 و گلکسی S6 اج منتشر شده اما نکته جالب این است که امسال خود سامسونگ هم به جمع شکنجه گرهای پرچم دار جدید خود پیوسته و اکنون تست سقوط اختصاصی خود از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را منتشر نموده است.

در این ویدیو سامسونگ تست سقوط از پشت را برای گلکسی اس6 در نظر گرفته تا میزان مقاومت روکش شیشه ای آن را بسنجد. همانطور که در ویدیو نیز خواهید دید، اگرچه گوشی محکم به زمین می‌خورد، اما بدنه آن کاملا سالم می‌ماند. سامسونگ از آخرین نسل شیشه‌های محکم گوریلا گلس (نسخه 4) آن برای محافظت از پرچمداران خود استفاده کرده است.

تست بعد نیز مربوط به سقوط گلکسی اس6 اج بر روی حاشیه انحنادار آن است که باز هم پرچمدار سامسونگ از این تست موفق بیرون می‌آید.

سامسونگ می‌گوید که علاوه بر وجود یک فریم آلومنیومی که بر پایداری کلی گوشی افزوده، قطعات سخت افزاری هم به گونه ای طراحی و چیده شده‌اند که میزان ضربه را در میان خود تقسیم و در نهایت تحمل گوشی را افزایش می‌دهند.در واقع اگرچه مقاومت بیشترین نقطه‌ی حساس یک گوشی که همان صفحه نمایش است، به روکش محافظ آن بازمی‌گردد، ولی نوع طراحی گوشی و مهندسی خاصی که باید در ساخت قطعات آن به کار گرفته شود هم در این امر بی تاثیر نیست.

در ادامه شما را به دیدن تست سقوط اختصاصی سامسونگ از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج دعوت می کنیم :

منبع : samsungtomorrow

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از نظر مقاومت وااااااااقعا عالیه!!!!!
    سامسونگ پیشرفت عالی داشته!!!!