ورود گلکسی اس ۶ و HTC One M9 به بازار ایران + قیمت

هنوز چند روزی به عرضه رسمی گلکسی اس ۶ و HTC One M9 ورود این گوشی ها توسط نمایندگان رسمی آنها در ایران باقی مانده اما طبق معمول شاهد حضور غیر رسمی این محصولات در بازار موبایل کشور و البته با قیمت هایی بالا هستیم.

در حال حاظر دردانه ۲۰۱۵ شرکت اچ تی سی یعنی گوشی HTC One M9 با قیمت حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار ایران به فروش می رسد.

اما پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ هم به دو صورت در بازار کشورمان فروخته می شود.یکی به همراه شارژر وایرلس و دیگری بدون شارژر وایرلس که قیمت نسخه با شارژر وایرلس حدود ۳ میلیون و سیصد هزار تومان و نسخه بدون شارژر وایرلس آن حدود دو میلیون و نهصد هزار تومان می باشد.

به نظر می رسد که پیش بینی گجت نیوز از قیمت گلکسی اس ۶ که در تاریخ ۱۲ اسفند سال گذشته منتشر کردیم ، بسیار به قیمت های فعلی گلکسی اس ۶ نزدیک است.

هنوز خبری در مورد ورود گلکسی اس ۶ اج ( Galaxy S6 Edge) در بازار ایران نیست و احتمالا طی روزهای آینده این گوشی نیز به‌صورت غیررسمی وارد بازار می‌شود.

همانطور که می دانید قیمت گوشی های نوبر همیشه در بازار ایران بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن بوده و به علاقمندان به این گوشی ها توصیه میکنیم تا ورود رسمی این محصولات به بازار ایران ، اندکی صبر پیشه کنند.