کاهش قیمت Galaxy S6 و One M9 در بازار کشور

همانطور که می دانید چند روزی است که پرچم داران دو کمپانی سامسونگ و اچ تی سی یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 edge و وان ام ۹ به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده اند.طبق روال همیشه فروش نوبرانه این گوشی ها با قیمتی بالا آغاز شد اما اکنون شاهد افت قیمت این گوشی ها در بازار کشور شده ایم.

هم اکنون قیمت S6 بدون شارژر وایرلس حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان است که نسبت به دو روز پیش  سیصد هزار تومان کاهش قیمت داشته است.قیمت این گوشی با شارژر وایرلس به دو میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان رسیده. این گوشی هم شاهد افتی سیصد و بیست هزار تومانی بوده است.

Galaxy-S6-and-S6-Edge

اما خیر خوب برای دوست داران نسخه S6 Edge هم این است که بالاخره این گوشی هم به‌صورت غیررسمی وارد ویترین فروشگاه‌ها شده است. قیمت این گوشی در حال حاضر حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان است.

samsung_galaxy_s6_edge_hands (9)

از طرف دیگر پرچم دار جدید اچ تی سی که دو روز پیش قیمتی معادل دو میلیون و هفتصد هزار تومان داشت در حال حاضر باقیمت دو میلیون و دویست هزار تومان به فروش می‌رسد.

htc-one-m9-product

اگر شما هم ذوق خرید گوشی‌های جدید سامسونگ و اچ تی سی را دارید بهتر است چند روز دیگر تا عرضه رسمی این گوشی‌ها و ثابت شدن قیمت‌ها صبر داشته باشید تا حداقل دچار ضرر ۵۰۰-۳۰۰ هزار تومانی نشوید.