ویدیوهای آموزشی اپل برای آشنایی کاربران با نحوه کار ساعت هوشمند اپل واچ

همانطور که می دانید کمپانی اپل عرضه اولین ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ را آغاز کرده است.این کمپانی به منظور راهنمایی خریداران این محصول فایل های ویدیویی آموزشی را آماده کرده تا کاربران با نحوه کار این ساعت بیشتر آشنا شوند.

این اولین بار نیست که کمپانی اپل اقدام به انتشار راهنمای کار با محصولات خود را منتشر می کند.اپل اولین بار در سال ۱۹۸۴ راهنمای کار با کامپیوتر مکینتاش ( Macintosh  ) خود را منتشر کرده بود.در واقع این کمپانی هر بار که یک محصول جدید را برای اولین بار عرضه می کند راهنمای استفاده و کار با آن را هم منتشر می سازد.

در فایل های آموزشی اپل واچ ، که کاملترین آموزش ساخته شده توسط اپل برای یکی محصولات خود به حساب می آید ، نحوه استفاده از دستیار صوتی اپل موسوم به Siri، نحوه استفاده از سرویس پرداخت Apple Pay، اتصال به سرویس نقشه و … را برای کاربران این ساعت هوشمند به صورت کامل توضیح داده شده است. با استفاده از این ویدیوها کاربران علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از اپل واچ خود قادر خواهند بود این گجت را به آسانی با گوشی آیفون خود همگام سازند.

در ادامه اولین ویدیو از فایل های آموزشی اپل واچ را مشاهده خواهید کرد.جهت دسترسی به تمام ویدیوهای آموزشی منتشر شده نیز می توانید به صفحه مربوطه در وب سایت رسمی اپل مراجعه فرمایید.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*