هواوی

شرکت هواوی به عنوان یکی از سه برند برتر چین معرفی شد

شرکت Kantar طی همکاری با گوگل لیستی از 50 برند برتر چین را منتشر کرد که طبق آن هواوی توانست در بین سه برند برتر این کشور قرار بگیرد.

شرکت Kantar که به عنوان یکی از معتبرترین گروه‌های فعال در تحلیل برندهای تجاری شناخته می‌شود طی همکاری با گوگل لیستی از 50 برند برتر کشور چین را منتشر کرد که شرکت هواوی توانست در بین 3 برند برتر این کشور جای بگیرد.

هواوی در بین سه برند برتر چین

شرکت Kantar لیست خود را با نام Top 50 Chinese Brand Builders منتشر کرده است که در این لیست برندهای چینی طبق تاثیرگذاری روی کاربران و مشتریان خود در مقیاس جهانی رتبه‌بندی شده‌اند. همچنین طبق این لیست برندهای چینی توانستند با وجود شیوع ویروس کرونا پیشرفت خود را ادامه دهند. شرکت Kantar و گوگل برای تحلیل و سنجش نظر کاربران خارجی نسبت به برندهای چینی از یک روش 4 مرحله‌ای استفاده کردند که به واسطه بررسی‌های جامع و داده‌های آنلاین گوگل تمام جوانب در این لیست در نظر گرفته شده است.

بیش از 4 میلیون کاربر، 18 هزار برند فعال در 512 عرصه صنعتی و 50 بازار مختلف تحت پوشش سازمان Kantar BrandZ قرار دارند و این شرکت به کمک آنها توانسته دورنمایی مناسب از بازار جهانی را به کاربران خود ارائه دهد. این شرکت در سال 2021 علاوه بر داده‌های مربوط به 7 بازار توسعه یافته استرالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، اسپانیا، انگلستان و آمریکا از اطلاعات 4 بازار در حال توسعه هند، اندونزی، مکزیک و برزیل نیز برای این گزارش خود استفاده کرده است.

هواوی

شرکت‌های چینی در حال حاضر علاوه بر اینکه برای پیشرفت در بازار جهانی در تلاشند، به بازارهای در حال پیشرفتی چون هند و اندونزی نیز توجه دارند. بر اساس این لیست منتشر شده، شرکت علی بابا (Alibaba Group) در جایگاه نخست برترین برندهای چین قرار داشته و شرکت‌های بایت‌دنس (ByteDance) و هواوی (Huawei) جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

با توجه به مشکلاتی که به دلیل شیوع کرونا به وجود آمده و همچنین برخی از محدودیت‌های تجاری که برای هواوی در نظر گرفته شده است بازهم این برند چینی توانست با تداوم رشد در جایگاه سوم لیست برترین برندهای چینی قرار بگیرد که همین موضوع تحسین کارشناسان را به همراه داشته است. گفتنی است هواوی مدتی قبل نیز توانست در لیست 100 شرکت برتر و تاثیرگذار سال 2021 مجله تایم قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*