مدیر عامل وان پلاس،قیمت و پردازنده گوشی One Plus Two را فاش کرد

شرکت وان پلاس سال گذشته با معرفی گوشی One Plus One حسابی سرو صدا به پا کرد.محصولی که به دلیل داشتن مشخصاتی عالی در کنار قیمتی مناسب به قاتل پرچم داران معروف گردید.حالا مدتی است زمزمه های عرضه نسخه دوم این گوشی با نام One Plus 2 یا One Plus Two به گوش می رسد.حتی برخی عقیده داشتند که وان پلاس ۲ در بیستم آوریل ( ۳۱ فروردین ) معرفی خواهد شد که البته این اتفاق رخ نداد.با این حال مشخص است که این کمپانی در حال کار بر روی گوشی جدید خود بوده و به تازگی مدیر عامل این شرکت اطلاعاتی از پردازنده و قیمت وان پلاس ۲ را فاش کرده است.

مدیر عامل وان پلاس چند روز پیش در شبکه اجتماعی Weibo، از دنبال کنندگان خود پرسید که اگر OnePlus Two با پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ عرضه شود، فکر می کنید چه قیمتی داشته باشد؟ اندکی پس از آن وی به همین سوال پاسخ داد و گفت قیمت ۲۴۹۹ یوان (معادل ۴۰۰ دلار) قیمتی منطقی برای وان پلاس تو بنظر می رسد!

انتظار داریم این گوشی در سه ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه شود. قیمت ۴۰۰ دلاری وان پلاس تو، ۵۰ دلار گران تر از نسخه ۶۴ گیگابایتی وان پلاس وان است. اگر این قیمت بنظرتان زیاد می رسد، باید ذکر کنیم که شرکت وان پلاس در حال ساخت یک گوشی ارزان قیمت دیگر با مشخصات سخت افزاری ضعیف تر از وان پلاس تو نیز هست و انتظار می رود این گوشی هم که احتمالا One Plus Two Lite نام خواهد داشت ، تا پایان سال ۲۰۱۵ معرفی شود.

با اینکه هنوز به غیر از پردازنده این گوشی هیچ اطلاعات رسمی دیگری از سایر مشخصات و ویژگی های آن در دست نداریم اما برخی شایعات از وجود رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در این گوشی خبر می دهند.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*