Galaxy S3 سامسونگ با نمایشگر 4.8 اینچ، پردازنده 4 هسته ای، بدنه سرامیکی

 


کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است و سامسونگ نیز چندین تلفن و تبلت جذاب شامل Galaxy Bean, Galaxy Note 10.1, Galaxy Tab 2 را به نمایش گذاشته است. اما در MWC امسال خبری از خبرسازترین محصول این شرکت یعنی Galaxy S III نیست. محصولی که کاربران بسیاری انتظار آن را می کشند. اما وب سایت BGR ادعا کرده که اسنادی بدست آورده که مشخصات Galaxy S III را تایید می کند. براساس این گزارش Galaxy S III مجهز به صفحه نمایش 4.8 با رزولوشن Full HD و پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
براساس اعلام BGR تلفن Galaxy S3 سامسونگ مجهز به نمایشگر 4.8 اینچ بدون حاشیه و یک تکه و با رزولوشن 1080p است. باور کردن رزولوشن Full HD برای یک نمایشگر 4.8 اینچ واقعا سخت است! پردازنده این تلفن نیز 4 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز اعلام شده است. همانطور که قابل پیش بینی است، سیستم عامل این تلفن اندروید 4 خواهد بود.

اگر این شایعات صحت داشته باشند Galaxy S III سامسونگ مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. بدنه این گوشی نیز از جنس سرامیک ساخته خواهد شد!

    1.5GHz quad-core Samsung Exynos processor
    4.8-inch "full HD" 1080p resolution with 16:9 aspect ratio display
    A 2-megapixel front-facing camera and an 8-megapixel rear camera
    Ceramic case
    4G LTE
    Android 4.0

اما به خاطر داشته باشید که تمام مشخصات اعلام شده بصورت غیر رسمی می باشند و ممکن است مشخصات فنی Galaxy S III با آنچه گفته شد مغایرت داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*