شبکه HBO در حال ساخت دو انیمیشن جدید بر اساس سریال گیم آو ترونز است

شبکه اچ بی او مکس علاوه‌بر مجموعه‌های اعلام‌شده، در حال ساخت دو انیمیشن دیگر بر اساس سریال گیم آو ترونز – Game of Thrones است.

شبکه اچ بی او مکس – HBO Max روند توسعه دو اسپین‌آف انیمیشنی دیگر را بر اساس سریال گیم آو ترونز آغاز کرده است. HBO در طول دهه گذشته با ساخت مجموعه «بازی تاج و تخت» که اقتباسی از رمان‌های فانتزی و محبوب جورج آر. آر. مارتین به حساب می‌آید، موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد. سریال Game of Thrones در طول هفت فصل به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تلویزیون تبدیل شد. شاید خیلی‌ها فصل هشتم (آخرین فصل) این سریال را در حد و اندازه‌های فصول قبلی ندانند؛ اما این امر مانع از تلاش‌های شبکه اچ بی او برای گسترش جهان شگفت‌انگیز «بازی تاج و تخت» نشده است.

این شبکه در حال توسعه چندین مجموعه مختلف است که داستان‌های فانتزی جهان «بازی تاج و تخت» را گسترش خواهند داد. یکی از آن مجموعه‌هایی که تأیید شد و هم‌اکنون در مراحل تولید و فیلمبرداری به سر می‌برد، سریال House of the Dragon است. مجموعه‌ای که به عنوان پیش‌درآمد سریال گیم‌ آو ترونز شناخته می‌شود و بر روی ماجراهای خاندان تارگرین متمرکز خواهد بود. انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ شاهد پخش این سریال موردانتظار باشیم.

شبکه اچ بی او و HBO Max علاوه‌بر موارد فوق، در حال توسعه حدود دوازده لایو-اکشن و انیمیشن سریالی هستند. به نظر می‌رسد در آینده باید شاهد انتشار مجموعه‌های انیمیشنی بیشتری بر اساس سریال گیم آو ترونز باشیم.

سریال گیم آو ترونز

به گزارش هالیوود ریپورتر، شبکه اچ بی او مکس در حال توسعه دو انیمیشن دیگر از سری «بازی تاج و تخت» است. پیش از این، ساخت یک مجموعه انیمیشنی با الهام از سریال گیم آو ترونز برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. شبکه اچ بی او مکس، هنوز خبر ساخت دو انیمیشن دیگر را تأیید نکرده است. طبق منابع هالیوود ریپورتر، یکی از این سه مجموعه بر اساس منطقه Yi Ti ساخته خواهد شد و The Golden Empire of Yi Ti نام دارد.

مجموعه The Golden Empire of Yi Ti با الهام از امپراتوری چین ساخته خواهد شد و به نظر می‌رسد یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین امپراتوری‌ها در سریال گیم آو ترونز بوده و با بخش شرقی ایسوس مرتبط است. منطقه Yi Ti در Game of Thrones مشاهده نشد اما در یکی از ایستر اگ‌های فصل هفتم سریال گیم آو ترونز، شاهد اشاراتی به این مکان بودیم.

همچنین با توجه به حضور کورلیس ولاریون در این مجموعه و سریال «خاندان اژدها» می‌توانیم شاهد اتفاقات جالبی باشیم؛ بنابراین اگر تمام این گفته‌ها به وقوع بپیوندند، شبکه HBO باید پیش از ساخت یک انیمیشن کامل بر اساس منطقه Yi Ti، مخاطبان عام را با این مکان آشنا کند؛ پس بهترین گزینه سریال House of the Dragon خواهد بود.

با توجه به اطلاعات فعلی، اصلاً بعید نیست که سه مجموعه انیمیشنی از سریال گیم آو ترونز، توسط شبکه اچ بی او مکس ساخته شوند و HBO به آی‌پی‌های جدید بپردازد؛ اما اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، ۱۰۰ درصد یکی از انیمیشن‌ها به واسطه شبکه اچ بی او مکس نمایش داده خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*