گوشی ارزان قیمت و پایین رده هواوی با اسکنر اثر انگشت عرضه خواهد شد

به تازگی تصویری از اسمارت فون پایین رده هواوی در یک وب سایت چینی منتشر شده  و وجود یک اسکنر اثر انگشت در این اسمارت فون را تایید می کند ، هواوی به تازگی گوشی P8 را با ویژگی های و طراحی بسیار عالی به بازار معرفی کرده است اما این شرکت قصد دارد در کنار محصولات بالارده خود در آینده ای نزدیک گوشی های پایین رده با قیمت ارزان و ویژگی های مناسب را روانه بازار کند .

این گوشی پایین‌رده هوآوی با قیمت ۱۶۱ دلار آمریکا به بازار معرفی خواهد شد. و اما نکته قابل توجه در خصوص این گوشی پایین رده هواوی وجود یک اسکنر اثر انگشت در پشت و پشتیبانی از شبکه های ۳G و ۴G می باشد .

وو ژو نایب رئیس شرکت هواوی اعلام کرده که این دو ویژگی در تمامی اسمارت فون های آینده این شرکت به عنوان یک استاندارد دیده خواهند شد ، این اتفاق به معنی کاهش شدید در قیمت ماژول اسکنر اثر انگشت و مودم های مخابراتی ۳G و ۴G است . که باعث شده این شرکت بتواند از این ویژگی ها در گوشی های ارزان قیمت نیز استفاده کند .

حال به نظر می رسد که دور بعدی رقابت میان اسکنر های امنیتی ، اسکنر عنبیه چشم باشد که چند وقتی است در گوشی های چینی زیادی شاهد وجود این اسکنر هستیم .

از سایر مشخصات و نیز زمان تولید و عرضه این اسمارت فون خبر دیگری منتشر نشده است .

منبع : phonearena