تست مقاومت وان پلاس نورد N200

تماشا کنید: تست مقاومت وان پلاس نورد N200

ویدیو تست مقاومت وان پلاس نورد N200 منتشر شده است. در این ویدیو میزان مقاومت گوشی میان رده OnePlus Nord N200 در برابر خراش، فشار و حرارت سنجیده می‌‌شود.

وان پلاس دیگر تنها روی تولید گوشی‌های پرچمدار تمرکز نمی‌کند و سری گوشی‌های اقتصادی خود را با برند وان پلاس نورد به بازار عرضه کرده است. وان پلاس نورد N200 تنها ۲۴۰ دلار قیمت دارد و قطعا وان پلاس مجبور شده بخشی از ویژگی‌های پریمیوم خود را از این دستگاه حذف کند. با این وجود وان پلاس نورد N200 عملکرد خوبی در تست مقاومت داشته است.

در طول تست خم شدن چیزی در درون دستگاه شکست، ولی مشخص نشد که کدام یک از قطعات بوده است. البته پس از پایان تست نیز گوشی وان پلاس به خوبی کار می‌کرد که کمی عجیب بود.

در بخش مربوط به تست خط و خش نیز نمایشگر از سطح ۶ شروع به خراش برداشتن کرد و در سطح ۷ خراش‌ها عمیق‌تر شدند. نتایج تست نشان می‌دهد که وان پلاس به جای یک پنل پلاستیکی به سراغ نمونه شیشه‌ای رفته است.در کل مقاومت پنل وان پلاس نورد N200 را نمی‌توان بد دانست.

دانلود ویدیو

فریم OnePlus Nord N200 از پلاستیک ساخته شده است و به راحتی خراش برمی‌دارد. البته تنها فریم گوشی از جنس پلاستیک نیست و سایر بخش‌های قرار گرفته در بدنه کناری از جمله دکمه تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت نیز پلاستیکی هستند.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که بدنه پشتی دستگاه از شیشه ساخته شده باشد؛ اما این بخش نیز پلاستیکی است و به راحتی خراش برمی‌دارد. همچنین نمایشگر گوشی توانست تست حرارت را با موفقیت پشت سر بگذارد. البته بخشی از نمایشگر به دلیل تماس با آتش برای مدت کوتاهی سیاه شد؛ اما مجددا به حالت اولیه برگشت.

به طور کلی می‌توان گفت که نورد N200 عملکرد رضایت بخشی در تست مقاومت از خود نشان داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*