لپ تاپ لنوو Xiaoxin ایر

نسخه Core ادیشن لپ تاپ لنوو Xiaoxin ایر با پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد

لپ تاپ لنوو Xiaoxin ایر 14 پلاس 2021 کُر ادیشن رونمایی شد. Lenovo Xiaoxin Air 14 Plus Core Edition از پردازنده نسل 11 اینتل Core i5 و پردازنده گرافیکی انویدیا MX450 بهره می‌برد.

لنوو از لپ تاپ جدید خود در چین رونمایی کرد. لپ تاپ Xiaoxin ایر 14 پلاس 2021 کر ادیشن عضو جدید سری Xiaoxin این شرکت است و به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و کارت گرافیک انویدیا مجهز شده است.

پیشتر لنوو از لپ تاپ Xiaoxin ایر 14 پلاس رایزن ادیشن با پردازنده رایزن 5 5600U رونمایی کرده بود؛ اما در این مدل شاهد استفاده از پردازنده Core i5-1155G7 اینتل در کنار گرافیک MX450 انویدیا هستیم. همانند نسخه رایزن، این لپ تاپ نیز به ۱۶ گیگ رم در کنار ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است.

لنوو از یک نمایشگر ۱۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل (2.2K) و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ در این دستگاه استفاده کرده است. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۳۰۰ نیت می‌رسد و شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی گستره رنگ sRGB هستیم. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به تنظیم نور DC و دریافت تاییدیه Rheinland برای فیلتر نور آبی و محافظت از چشم کاربر اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin ایر از دو درگاه USB Type-C با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات DP و قابلیت انتقال داده بهره می‌برد. همچنین شاهد حضور یک درگاه HDMI و دو درگاه USB Type-A هستیم. لنوو برچسب قیمتی ۸۴۵ دلاری را برای لپ تاپ جدید خود در نظر گرفته است.

lenovo-xiaoxin-air-14-core-launch-11th-gen-intel-i5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*