تصاویر رندر شده پرچم دار جدید ZTE با شباهت بسیار به آیفون ۶ فاش شد

به تازگی تصاویر رندر شده گوشی پرچم دار جدید کمپانی چینی ZTE فاش شده است.مهمترین نکته موجود در این تصاویر ، شباهت بسیار زیاد این گوشی به آیفون ۶ اپل است.

گذشته از شباهت زیاد پرچم دار جدید اچ تی سی به آیفون ۶ ، گفته شده که بدنه این گوشی به صورت یکپارچه از فلز ساخته شده است.دوربین پشتی درست مثل آیفون ۶ در گوشه سمت راست گوشی قرار گرفته و دو فلش LED هم آن را همراهی می کنند.همچنین یک قطعه پلاستیکی هم در قسمت بالای دوربین قرار گرفته که آنتن گوشی را در خود جا داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، نمایشگر پرچم دار جدید ZTE همچون بسیاری از پرچم داران امروزی به شیشه ۲.۵D  مجهز شده که این تکنولوژی تصاویر درون این صفحه نمایش را از تمام زوایا به صورت واضح و بدون اعوجاج نشان می‌دهد.

سطح جلویی این گوشی از هرگونه علامت خالی است و تنها لوگوی شرکت سازنده در قسمت پشتی جای گرفته. به‌نظر می‌رسد که این پرچم‌دار جدید از کلید‌های خازنی اندروید پشتیبانی نکند؛ بنابراین کلیدهای مربوط به اجرای فرمان‌های مختلف مثل آن‌چه در سری Z سونی دیده بودیم، به‌صورت نرم‌افزاری و در پایین صفحه‌ی نمایش تعبیه خواهند شد.

نکته مهم دیگری که در این خبر به آن اشاره شده ، عدم استفاده از برند نوبیا ( Nubia ) در این پرچم دار بعدی ZTE است.به نظر می رسد که این کمپانی قرار است پرچم داران جدید خود را با یک سری جدید روانه بازار کند.

اینها تمام اطلاعاتی بود که از پرچم دار جدید ZTE منتشر شده و متاسفانه هیچ اشاره ای به مشخصات فنی این گوشی نشده است.اما بدون شک در روز های آینده شاهد اطلاعات کامل تری از این گوشی خواهیم بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*