انریکه ایگلسیاس در حال اجرای کنسرت با یک پهباد زخمی شد + عکس !

انریکه ایگلسیاس ، خواننده معروف و پرطرفدار اسپانیایی در حین اجرای آخرین کنسرت خود در مکزیک توسط یکی از پهباد های تصویر بردار زخمی شد.

یکی از کاربردهای جدید پهباد های یا درون ها ، تصویر برداری در مکان های مختلف از جمله کنسرت های موسیقی است.این پهبادها که به دوربین مجهز شده اند، بالای سر تماشاچیان و خواننده کنسرت چرخ می‌زنند تا از زوایای مختلف تصویربرداری کنند.

اما اخیرا یکی از همین پهبادهای تصویربردار در جریان کنسرت زنده‌ی یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ اسپانیایی، حادثه‌ساز شده‌ است. «انریکه ایگلسیاس» (Enrique Iglesias) شنبه شب در جریان یکی از کنسرت‌های‌اش در کشور مکزیک سعی داشت پهبادی را که از جمعیت تصویربرداری می‌کرد، ‌با دست بگیرد. نتیجه‌ی این ماجراجویی انریکه هم زخمی شدن انگشتان دست‌اش بود.

خوشبختانه این حادثه باعث ‌قطع شدن انگشتان انریکه نشد و او توانست تا سی دقیقه‌ی دیگر به اجرای زنده‌اش ادامه دهد. در تمام این مدت هم خونریزی دست‌اش ادامه داشت.

Enrique-Iglesias-cuts-hand1

پس از پایان اجرا یکی از سخن‌گوهای انریکه گفته بود با وجود این‌که به او توصیه شده بود به کنسرت‌اش خاتمه دهد، تصمیم گرفت در گوشه‌ی صحنه، آسیب دست‌اش به طور موقتی درمان شود تا بتواند به کارش ادامه دهد. سخنگوی اگلسیاس ‌ادامه داده: “معمولا در طول اجرا از یک پهباد برای ثبت تصاویر و فیلم‌ها استفاده می‌شود. انریکه هم بعضی شب‌ها این پهباد را می‌گیرد تا به تماشاچیان این تصاویر را از زوایای مختلف نشان دهد. اما این بار مشکلی پیش آمد و این حادثه اتفاق افتاد.”

پس از پایان کنسرت‌ انریکه بلافاصله به فرودگاه منتقل شد. سپس مکزیک را به مقصد لس‌آنجلس ترک کرد تا سریعا تحت درمان توسط متخصصان قرار بگیرد.

ویدیوی این حادثه را می توانید از این صفحه در یوتیوب مشاهده کنید.

منبع : thevrege

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. انریکه یکم توقصه خوب بشش امد

  2. آخه با پهپاد چیکار داری؟ خوبه یکی به میکروفونت دست بزنه!

  3. بازی بازی با پهباد تا آسمونم بازی !؟

  4. سلام. از برنامه امروز وان پلاس وان چه خبر ؟؟؟؟؟منتظریمااااااا.حتما یه گزارش بدین
    با تشکر