سرانجام تاریخ قطعی انتشار ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت مشخص شد

مایکروسافت پیش از این تنها فصل تابستان را برای انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ مشخص کرده و به تاریخ دقیق آن اشاره ای نکرده بود.به همین دلیل تا به امروز شاهد شایعات و گمانه زنی های بسیاری در مورد تاریخ عرضه این سیستم عامل بوده ایم.اما مایکروسافت امروز به تمام این شایعات پایان داد و تاریخ قطعی انتشار ویندوز ۱۰ را مشخص کرد.

امروز مایکروسافت رسما اعلام کرد که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ، یا همان ویندوز ۱۰ روز چهارشنبه ۲۹ جولای ( هفتم مرداد ماه ) منتشر خواهد شد.ویندوز ۱۰ در ۱۹۰ منطقه از دنیا عرضه خواهد شد و کاربران نسخه ۷ و ۸ ویندوز به مدت یکسال فرصت دارند تا دستگاه خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند.

این شرکت که علاقه زیادی به انتشار چند بیلد قبل از نسخه نهایی دارد اعلام کرده بیلد ۱۰۱۳۰ که در شرف عرضه است آخرین بیلد قبل از نسخه نهایی خواهد بود. همچنین علاوه بر بهبود رابط کاربری کورتانا، شورتکات های کیبورد و راه های جدید شخصی سازی منوی استارت نیز به این نسخه اضافه شده است.

مایکروسافت تاکید کرد کاربرانی که در دوره تبلیغاتی نسخه خود را بروز رسانی کنند تا پایان عمر دستگاهشان پشتیبانی می شوند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ندارند. افرادی که قصد دارند از نسخه رایگان استفاده کنند باید طی هفته های آینده این نسخه را رزرو کنند.

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*