اسپیکر گیمینگ ال جی اولترا گیر GP9

اسپیکر گیمینگ ال جی اولترا گیر GP9 به زودی معرفی می‌شود

شرکت ال جی به زودی از یک اسپیکر هوشمند جدید به نام ال جی اولترا گیر GP9 رونمایی می‌کند که با امکانات خود شما را از هدست‌ها بی‌نیاز خواهد کرد.

به زودی خانواده محصولات UltraGear ال جی محصول جدیدی را به خود خواهد دید که از قضا آن یک اسپیکر به نام LG UltraGear GP9 است. ال جی اولترا گیر GP9 نخستین اسپیکر گیمینگی خواهد بود که غول کره‌ای آن را عرضه خواهد کرد. از نکات برجسته در خصوص این محصول می‌توان به پشتیبانی از فناوری نوآورانه 3D Gaming Sound، فناوری Game Genre Optimizer، صدای فراگیر مجازی ۷.۱، میکروفون‌های داخلی و پشتیبانی از صدای Hi-Res اشاره کرد.

اسپیکر گیمینگ ال جی اولترا گیر GP9

این بلندگوی گیمینگ از فناوری نوآورانه 3D Gaming Sound شرکت ال جی با یک الگوریتم برنامه‌ریزی شده HRTF (عملکرد انتقال مرتبط با سر) بهره می‌برد که به بازتولید صدای بازی با توجه به ژانر آن کمک خواهد کرد. به این باید قابلیت Game Genre Optimizer را هم اضافه کنیم که به مشتریان اجازه جابجایی بین دو نوع حالت مختلف را می‌دهد. یکی از آن‌ها حالت مخصوص بازی‌های اول شخص شوتر یا همان FPS و دیگری بازی‌های استراتژی در لحظه یا همان RTS است.

اسپیکر گیمینگ ال جی اولترا گیر GP9

در داخل اسپیکر GP9، از یک دک چهارگانه Hi-Fi به نام ES9038PRO استفاده شده که صدای تنظیم شده را ارائه می‌کند و از سر و صدای اضافی خواهد کاست. این اسپیکر همچنین قادر به پخش صداهایی با استاندارد Hi-Res Audio نیز هست. یکی دیگر از امکانات جذاب اسپیکر گیمینگ ال جی اولترا گیر GP9 فناوری حذف اکو در چت صوتی است که به کاربران اجازه صحبت کردن در محیط بازی بدون نیاز به یک هدست را خواهد داد. در بالای این اسپیکر دکمه‌هایی قرار گرفته است، نور قابل تنظیم رنگی (RGB)، مجموعه‌ای از پورت‌ها شامل USB-C، پورت AUX، پورت Optical و بلوتوث نیز روی آن تعبیه شده‌اند. باتری این اسپیکر نیز می‌تواند با هر بار شارژ تا ۵ ساعت دوام بیاورد.

ال جی قصد دارد این اسپیکر را از ماه جاری میلادی با قیمت حدود ۴۷۰ دلار وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*