نگاهی به محصولات گیمینگ ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵

بدون شک تاکنون خبر ساز ترین کمپانی نمایشگاه کامپیوتکس امسال ، ایسوس بوده که مجموعه ای از محصولات جدید و متنوع خود را به این نمایشگاه سالانه آورده است.محصولات گیمینگ ( مخصوص بازی ) ایسوس از سری محصولات پرطرفدار این کمپانی هستند که همیشه نظر بازی خور های حرفه ای را به خود جلب کرده است.در این مطلب نگاهی داریم به تمام محصولات گیمینگ ایسوس در نمایشگاه Computex 2015 با گجت نیوز همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ROG G751JT/JY :

k-img02

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از دو لپ تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کرده است.اولین لپ تاپ معرفی شده توسط ایسوس لپ تاپ مخصوص بازی ROG G751JT/JY بود که از پردازنده های Core i7 بهره می برد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ نیز GeForce GTX 980M است.

لپ تاپ گیمینگ ROG G501 :

G501_Left-Open135-Top

لپ تاپ فوق باریک ROG G501 نیز دیگر لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس است که از پردازنده های Core i7 در کنار پردازنده های گرافیکی سری GeForce GTX 900 بهره می برد. این لپ تاپ در دو نسخه مختلف و با صفحه نمایش های ۴K و یا UHD عرضه خواهد شد. دیگر نکته قابل ذکر در ارتباط با ROG G501 پشتیبانی از فناوری خنک کننده منحصر به فرد ایسوس است.

مانیتور ROG 3800R :

ایسوس امسال از دو مانیتور گیمینگ جدید خود هم رونمایی کرده است.نخستین نمایشگر معرفی شده توسط ایسوس مانیتور ۳۴ اینچی و خمیده این شرکت با نام ROG 3800R است. وضوح این صفحه نمایش که از فناوری G-Sync پشتیبانی می کند، ۳۴۴۰×۱۴۴۰ پیکسل است. نسبت تصویر ۲۱:۹ ، درگاه های VGA و HDMI نیز سایر مشخصات این صفحه نمایش به شمار می رود.

ROG-34-inch-curved-gaming-monitor

مانیتور ROG Swift PG279Q :

ROG Swift PG279Q نیز دیگر مانیتور معرفی شده توسط ایسوس است. این صفحه نمایش ۲۷ اینچی از وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد. نرخ تصویر آن نیز ۱۴۴ Hz است که برای بازی های سریع بسیار مناسب است. پشتیبانی از فناوری G-Sync و درگاه های VGA و HDMI نیز دیگر ویژگی های این صفحه نمایش به شمار می رود.

کارت گرافیک ROG Poseidon GTX 980 Ti :

ROG Poseidon GTX 980 Ti

کارت گرافیکی ROG Poseidon GTX 980 Ti دیگر محصول این شرکت برای کاربران رایانه های شخصی است. سیستم خنک کننده منحصر به فرد به همراه پشتیبانی از فناوری کاهش صدا، که صدای این کارت گرافیکی را نسبت به نسخه استاندارد GTX 980 تا سه برابر کاهش می دهد، دیگر ویژگی های این کارت گرافیکی به شمار می رود.

قیمت و زمان عرضه هیچکدام از محصولات معرفی شده توسط ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ مشخص نشده است.

منبع : Cnet

درباره آیدا صالحی

آیدا صالحی در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده و عاشق تکنولوژی و مباحث علمی است.طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و ترجمه متون انگلیسی هم از دیگر فعالیت های او می باشد.وی به عنوان نویسنده در وب سایت گجت نیوز مشغول فعالیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*