ایسوس و رونمایی ۳ نسخه جدید از گوشی زن فون ۲ در ابعاد مختلف و پردازنده اسنپدراگون

کمپانی ایسوس دی ماه گذشته گوشی هوشمند ZenFone 2 را که اولین گوشی جهان با رم ۴ گیگابایتی بود معرفی کرد.امروز ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ سه نسخه جدید از گوشی زن فون ۲ با ابعاد ۵، ۵.۵ و ۶ اینچ را با پردازنده اسنپدراگون کوالکام معرفی کرده است.گفتنی است تمام مدل های قبلی گوشی Asus ZenFone 2 به پردازنده اینتل اتم مجهز شده بودند.

همنطور که در بالا اشاره کردیم ، مدل های جدید زنفون ۲ ایسوس دارای صفحه نمایش هایی با ابعاد ۵، ۵.۵ و ۶ اینچ بوده و تمامی آنها از نسل چهارم پوشش محافظتی گوریلا گلس بهره می‌برند.همچنین هر سه نسخه به سیستم فوکوس خودکار لیزری جدیدی مجهز گشته‌اند.

مدل ۵ اینچی زنفون ۲ با شماره مدل ( ZE500KL ) :

۵-inch Asus ZenFone 2 ZE500KL

نسخه ۵ اینچی این گوشی با نام زن فون ۲ و با کد ZE500KL بوده و نمایشگر آن دارای دقتی برابر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل است. همچنین تراشه‌ای چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی با نام اسنپدراگون ۴۱۰ وظیفه پردازش داده‌های این گوشی را بر عهده دارد. البته میزان حافظه RAM این دستگاه، این نسخه را نیز به دو مدل متفاوت دو و سه گیگا‌بایتی تقسیم خواهد کرد. مدل ۲ گیگا‌بایتی این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگا‌‌بیت است در حالیکه مدل ۳ گیگا‌بایتی آن، میزان حافظه ۳۲ گیگا‎بایت را در خود جای خواهد داد.

مدل ۵.۵ اینچی زنفون ۲ با شماره مدل ( ZE550KL ) :

نام مدل بعدی، زن فون ۲ ZE550KL بوده و ابعاد نمایشگر آن برابر ۵.۵ اینچ است. رزولوشن این گوشی نیز مانند نسخه قبلی ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل بوده و این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ در درون خود بهره خواهد برد. حافظه RAM این گوشی برابر دو گیگا‌بایت خواهد بود و میزان حافظه داخلی ۱۶ گیگا‌‎بایت به آن اختصاص داده شده است. همچنین در کنار سیستم فوکوس خودکار لیزری این گوشی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی آن قرار گرفته است و در کنار تمامی ویژگی‌های فوق‎الذکر، ظرفیت باطری این گوشی به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر می‌رسد.

مدل ۶ اینچی زنفون ۲ با شماره مدل ( ZE600KL ) :

The-Asus-ZenFone-2-ZE600KL-is-a-6-inch-phablet.jpg

ایسوس به فکر تولید مدل بزرگ‌تری (فبلت) نیز بوده و یک نسخه با نمایشکری به ابعاد ۶ اینچ را نیز معرفی کرده است. این نسخه با نام زن‌فون ۲ ZE600KL شناخته خواهد شد و مانند دو نسخه قبلی خود، نمایشگر آن دارای دقتی برابر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود. با این تفاوت که در داخل این گوشی از چیپ قدرتمند‌تری با نام اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده شده است و البته این گوشی دوباره در نسخه‌هایی با حافظه RAM دو و سه گیگا‌بایت و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگا‌بایتی به بازار‌های فروش ارائه خواهد شد. ظرفیت باطری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و دقت دوربین‌های اصلی و سلفی آن به ترتیب برابر ۱۳ و ۵ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین نسخه ۵.۰.۲ اندروید لالی‌پاپ نیز به طور پیش‌فرض بر روی این گوشی یافت می‌شود.

البته برای خریدارانی که بدنبال گوشی قدرتمندی با مشخصات بالاتر هستند، ایسوس نسخه بهبود یافته‌تری با به همراه داشتن تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ کوآلکام و نمایشگر ۵.۵ اینچی معرفی کرده است که دقت نمایشگر این گوشی بین ۷۲۰p و ۱۰۸۰p برای خریداران قابل گزینش خواهد بود. این گوشی نیز در دو نسخه با حافظه RAM دو و سه گیگا‌‎بایتی و به ترتیب با حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگا‌بایتی قابل دسترس خواهد بود.

zenfone-selfie-hand

ناگفته نماند ایسوس مدل دیگری از زنفون ۲ را با نام Asus ZenFone Selfie در نمایشگاه کامپیوتکس امسال معرفی کرده است.مهمترین ویژگی این گوشی همانطور که از نام آن پیداست توانایی عکس برداری سلفی با کیفیت بالاست که به لطف استفاده از یک دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی میسر شده است.

متاسفانه قیمت و زمان عرضه این گوشی های جدید هم ، مانند بسیاری از دیگر محصولات معرفی شده در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ مشخص نشده است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*