پتنت ویوو

پتنت ویوو به یک گوشی هوشمند با ماژول دوربین فوق‌العاده متفاوت اشاره دارد

پتنت ویوو نشان می‌دهد که شرکت مطرح چینی در فکر تولید یک گوشی هوشمند تمام صفحه با ماژول دوربین جداشدنی است. در سمت مخالف قطعه دوربین نمایشگر لمسی قرار گرفته است.

تولید کنندگان گوشی هوشمند به دنبال راه‌های خلاقانه‌ای برای ارائه تجربه نمایشگر تمام صفحه به کاربران هستند. تا به اینجای کار شاهد استفاده از دوربین زیر نمایشگر و دوربین‌های پاپ آب (بالا جهنده!) بوده‌ایم؛ اما پتنت ویوو نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار روی یک ماژول دوربین جداشدنی است.

پتنت ویوو برای یک ماژول دوربین جداشدنی

به گزارش وب‌سایت Let’sGoDigital، شرکت چینی Vivo درخواست ثبت پتنت جدیدی را به سازمان جهانی مالکیت فکری داده است. این دستگاه از روبرو به یک گوشی هوشمند معمولی شباهت دارد؛ اما وجه تمایز آن در یک ماژول دوربین جداشدنی نهفته است. در یک سمت این ماژول یک نمایشگر لمسی قرار گرفته و در سمت دیگر دو حسگر دوربین با فلاشی در بینشان جا خوش کرده‌اند.

پتنت ویوو

این ماژول جداشدنی در بخش مرکزی بالای گوشی و در بخش ناچ قرار دارد و از طریق اتصال مغناطیسی به بدنه گوشی متصل می‌شود. در پتنت ویوو سه حالت مختلف دیده می‌شود. در حالت اول نمایشگر ثانویه روبروی دستگاه قرار می‌گیرد. این نمایشگر از تراکم پیکسلی، رزولوشن و نرخ تازه‌سازی مشابه با صفحه نمایش اصلی بهره می‌برد. بنابراین می‌تواند تجربه نمایشگر تمام صفحه را ارائه دهد.

در حالت دوم، ماژول برعکس قرار می‌گیرد تا شما بتوانید از دوربین اصلی گوشی برای گرفتن سلفی استفاده کنید و تصاویر باکیفیت‌تری را نسبت به دوربین‌های سلفی عادی ثبت کنید. این ماژول از طریق ۱۰ کانکتور که در دو ردیف ۵ تایی فرار گرفته‌اند، به بدنه وصل می شود.

در حالت آخر نیز کاربر می‌تواند ماژول دوربین را به صورت کامل از بدنه گوشی جدا کند و آن را هرجایی که تمایل داشت قرار دهد تا بتواند از راه دور عکس بگیرد. البته توجه داشته باشید که ما با یک پتنت مواجه هستیم و ممکن است ویوو هرگز چنین دستگاهی را روانه بازار نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*