گلکسی اس ۶ اکتیو توسط وب سایت شعبه آمریکا سامسونگ لو رفت

مدتی است که شایعه شده سامسونگ در حال آماده سازی نسخه های جدیدی از پرچم دار ۲۰۱۵ خود یعنی گلکسی اس ۶ می باشد.از جمله این گوشی های جدید می توان به گلکسی اس ۶ مینی ، گلکسی اس ۶ اکتیو و همچنین گلکسی اس ۶ پلاس اشاره کرد که دیروز در خبری به آن پرداختیم.امروز گلکسی اس ۶ اکتیو ( Galaxy S6 Active ) خواسته یا ناخواسته توسط وب سایت شعبه آمریکا سامسونگ لو رفته است.لازمه به ذکر است که گوشی های سری Active سامسونگ برای کاربری‌های خاص و با استانداردهای مقاوم‌سازی نظامی طراحی و تولید می گردند.

s6active2

در تصاویری که سامسونگ آمریکا به اشتباه روی وب‌سایت خود قرار داد و البته دقایقی بعد از دسترس خارج شد ، نه‌تنها تصویر تمامی اجزای گوشی، بلکه دفترچه راهنما و Manual آن نیز دیده می‌شود. S6 Active تقریبا در تمامی اطلاعات فنی به S6 اصلی شباهت دارد و در آن نه‌ تنها از صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی QHD از نوع Super AMOLED و دوربین‌ ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی استفاده شده بلکه پردازنده آن نیز همان ۸ هسته ای Exynos 7420 و حافظه داخلی غیر قابل ارتقا آن نیز ۳۲ گیگابایت است.رم دستگاه ۳ گیگابایتی است و باتری نیز همان ظرفیت ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت را دارد.

s6active3

همانطور که از تصویر این گوشی بر می‌آید در آن مثل S5 Active سال گذشته، از دکمه‌های فیزیکی زیر صفحه‌‌نمایش استفاده شده است علت این قضیه را باید در فضای سخت استفاده از این گوشی جست‌وجو کرد جایی‌که به دلیل رطوبت و هنگام خیس بودن صفحه‌نمایش، امکان استفاده از تاچ گوشی وجود ندارد.به علاوه گلکسی اس ۶ جدید به اپلیکیشن Activity Zone مجهز شده که از طریق کلید Active در دسترس است. این کلید فیزیکی را می‌توانید در سمت چپ دستگاه بیابید. Active Zone شامل امکاناتی چون فشارسنج، کرنومتر، قطب‌نما، اطلاعات آب و هویی و میان‌بر اپلیکیشن S Health است.

galaxy-s6-Active-1

گلکسی اس ۶ اکتیو ضد آب و ضد گرد و غبار است و توانسته گواهی IP68 را دریافت کند این بدان معنا است که این گوشی قادر است ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.اما اینکه S6 Active نیز همانند S5 Active از استاندارد نظامی بهره ببرد هنوز به صورت رسمی یا غیر رسمی تایید نشده است.وجود این استاندارد، S6 Active را در برابر نفوذ خاک، شن، نمک، رطوبت، باران مقاوم ساخته و لرزش، حرارت، تشعشع خورشیدی و سقوط از ارتفاع نیز تاثیری در کارکرد آن نخواهند داشت. در مورد زمان ورود به بازار و قیمت این گوشی هنوز اطلاعات کاملی در دست نیست.

نظر شما در مورد این نسخه از گلکسی اس ۶ چیست ؟

منبع : droid-life

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*