صفحه نمایش تاشو ال جی

صفحه نمایش تاشو ال جی رونمایی شد؛ محکم مثل شیشه، منعطف همچون پلاستیک

فناوری صفحه نمایش تاشو ال جی می‌تواند تغییر مهمی در صنعت گوشی‌های تاشو ایجاد کند. پنل‌های ساخته شده با این فناوری همچون شیشه محکم و همچون پلاستیک منعطف هستند.

درست است که ال جی الکترونیکس از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است؛ اما در بخش‌های دیگر همچنان با قدرت ادامه می‌دهد. ال جی Chem که یکی از زیرمجموعه‌های ال جی الکترونیکس است از ماده جدیدی برای صفحه نمایش تاشو رونمایی کرده که باعث می‌شود لایه رویی این نمایشگر‌ها به محکمی شیشه و به انعطاف پلاستیک باشد.

فناوری‌های موجود در محصول جدید ال جی باعث افزایش استقامت و پایداری هر مدل نمایشگر تاشو خواهد شد. با توجه به محبوبیت روز افزون گوشی‌های تاشو، می‌توان گفت که آينده روشنی در انتظار شرکت کره‌ای است. ال جی برای پنل جدید خود که بر پایه استفاده از مواد پوششی خاص روی رزین پلیمری ترموپلاستیک ساخته شده است، از نام Real Folding Window استفاده می‌کند.

با استفاده از تنها چند میکرومتر از این ماده جدید در دو سمت، تولید کنندگان می‌تواند یک پنل نازک پلاستیک مانند مقاوم در برابر گرما با پایداری بالا در اختیار داشته باشند.

البته مزایای نمایشگر تاشو جدید ال جی فقط به اینجا ختم نمی‌شود. بر اساس ادعای LG Chem پنل‌های ساخته شده با این فناوری می‌توانند تا ۲۰۰ هزار بار خم شوند و خبری از چین و چروک هم در آنها نیست. علاوه بر اینها، می‌توان این نمایشگر‌ها را هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون خم کرد.

فناوری جدید ال جی می‌تواند نگرانی‌های عمده کاربران نسبت به صفحه نمایش گوشی‌های تاشو (مقاومت و چروک) را رفع کند. این فناوری ابتدا در گوشی‌های موبایل استفاده خواهد شد و سپس به لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها می‌آید.