تاخیر در عرضه سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay

در خبر جدیدی که به نقل از کمپانی سامسونگ منتشر شده است ، این شرکت اعلام کرده که سیستم پرداخت موبایلی خود موسوم به Samsung Pay را همزمان با معرفی محصول رده بالای بعدی خود که احتمالا همان گلکسی نوت ۵ باشد ، ارائه خواهد.Samsung Pay  پاسخ سامسونگ به سیستم های پرداخت موبایلی شرکت های رقیب خود یعنی Apple Pay و Android Pay می باشد.

این سیستم در زمان ارائه رسمی، در کشور های آمریکا و کره جنوبی در دسترس خواهد بود و در آینده در مناطق دیگری مانند اروپا، چین، آمریکای جنوبی و استرالیا نیز ارائه خواهد شد. همچنین شرکت سامسونگ در نظر دارد بعد از معرفی این سیستم پرداخت، در گوشی پرچمدار بعدی خود، آن را برای دستگاه های قدیمی تر خود نیز در دسترس قرار دهد. با توجه به این که Samsung Pay با حدود ۹۰ درصد از کارت خوان های موجود سازگار می باشد می توان احتمال موفقیت آن را بالا ارزیابی کرد.

از آن جایی که شرکت های گوگل و اپل توجه ویژه ای به سیستم پرداخت موبایلی خود دارند و تلاش زیادی در این زمینه می نمایند، تصور اینکه سامسونگ بتواند این شرکت ها را در بازار آمریکا مغلوب کند کمی سخت به نظر می رسد. اما همه چیز ممکن است و باید تا زمان معرفی رسمی این سرویس در اواخر امسال صبر کنیم.

منبع : androidandme

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ خدای کپی بنظرم بخواد از تکنولوژی راحت از جیب در میاد جی ال ایکس کپی بزنه برا پرچمدار بعدیش