مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022 در نمایشگاه مونیخ به نمایش درآمد

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022 که اخیرا به صورت رسمی معرفی شده بود اکنون برای نخستین بار در نمایشگاه مونیخ به معرض نمایش درآمد.

مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو مونیخ 2021 از محصولات الکتریکی و هیبریدی متعددی پرده برداشت، اما در میان آنها خودرو درون‌سوز مرسدس بنز C کلاس آل ترین مدل 2022 که اخیرا به صورت رسمی معرفی شده بود اکنون برای اولین بار در نمایشگاه مونیخ به معرض نمایش درآمد.

معرفی مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022

باید اعتراف کرد مرسدس بنز C کلاس All Terrain نسبت به کانسپت جدید EQG آنچنان جذاب به نظر نمی‌رسد، اما طراحان با اندکی تغییر در ارتفاع خودرو توانستند یک استیشن را به ویژگی‌های آفرود مجهز کنند که توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند. هرچند این خودرو فقط 40 میلی‌متر از نسخه استیشین استاندارد ارتفاع بیشتری دارد، اما چنین تغییری در تصاویر منتشر شده به خوبی قابل مشاهده است.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022

مرسدس بنز مدل C 220 d این خودرو را در نمایشگاه مونیخ به معرض نمایش گذاشت که از یک موتور 2 لیتری توربو دیزل بهره می‌برد. این خودرو به سیستم چهار چرخ محرک مرسدس مجهز بوده و دو حالت سواری آفرود و آفرود پلاس را ارائه می‌دهد.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022

حالت آفرود برای مسیرهای خشن در نظر گرفته شده و آفرود پلاس نیز با استفاده از تنظیمات سرعت در سرپایینی باعث می‌شود این استیشن بزرگ به شکل مناسبی هدایت شود. البته به نظر می‌رسد لاستیک‌های دیواره کوتاه گوودیر این خودرو برای حضور در مسیرهای سخت و خشن مناسب نباشند.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022

به احتمال زیاد بسیاری از مشتریان مرسدس بنز C کلاس All Terrain به دنبال استفاده از این خودرو در آفرود نخواهند بود. این خودرو جدید مرسدس را باید رقیب جدی برای آئودی A4 آلرود دانست که می‌تواند به عنوان محصولی بین یک استیشن استاندارد و شاسی بلندهای بزرگ به رقابت بپردازد. گفتنی است این خودرو فقط مختص بازارهای اروپایی بوده و روانه بازار آمریکا نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*