آموزش حذف کردن اکانت کلاب هاوس

آموزش حذف کردن اکانت کلاب هاوس

آیا از کلاب هاوس خسته شده‌اید و قصد حذف کردن اکانت خود را دارید؟ در ادامه شما را با روش ساده حذف اکانت کلاب هاوس آشنا خواهیم کرد.

در صورتی که قصد دارید برای همیشه از کلاب هاوس (Clubhouse) خارج شوید، باید اکانت خود را هم غیرفعال کنید. کاربران زیادی وجود دارند که پس از گذشت مدت زمان معین از حضور در شبکه‌های اجتماعی گوناگون، تصمیم به خروج از آن‌ها خواهند گرفت و برای انجام این کار هم نیازمند غیرفعال کردن اکانت کاربری خود خواهند بود. در این بخش روش حذف اکانت کلاب هاوس را آموزش خواهیم داد.

دانستنی‌های قبل از حذف اکانت کلاب هاوس

کلاب هاوس به دلیل منحصر به فرد بودن و روش‌های ارتباطی جذاب مشهور شد، اما در عین‌حال نمی‌تواند برای کلیه کاربران مناسب باشد. خوشبختانه حذف کردن حساب کاربری کلاب هاوس کار سختی به حساب نمی‌آید و شما می‌توانید آن را به سادگی انجام دهید. قبل از حذف کردن حساب کاربری کلاب هاوس، بهتر است دسترسی‌های مربوط به رسانه‌های اجتماعی را قطع کنید. با انجام این کار، هیچگونه ارتباط یا اثری از خود به جای باقی نخواهید گذاشت. توجه داشته باشید که کلاب هاوس تا مدت زمان 30 روز اقدام به حذف کردن حساب کاربری شما نخواهد کرد و فقط آن را از سایر کاربران، مخفی می‌کند. اگر در طول 30 روز نظر شما پیرامون حذف حساب کاربری خود تغییر کرد، امکان بازیابی و فعال‌سازی آن وجود دارد.

حذف کردن اکانت کلاب هاوس

هم اکنون اطلاعات کافی پیرامون غیرفعال کردن اکانت کلاب هاوس را کسب کرده‌اید و با روش فعال‌سازی مجدد آن هم آشنا شده‌اید. برای غیرفعال کردن اکانت کلاب هاوس کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه کلاب هاوس را در دستگاه باز کنید.
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • در ادامه روی نماد چرخ دنده که نشان‌دهنده تنظیمات است، ضربه بزنید.
  • گزینه‌ای را با نام و تصویر نمایه خود انتخاب کنید.
  • در ادامه گزینه غیرفعال کردن اکانت (Deactivate Account) را انتخاب کنید.
  • گزینه I Understand. Deactivate Account را انتخاب کنید تا عملیات، تکمیل شود.

هنگامی که غیرفعال کردن حساب کاربری کلاب هاوس را انتخاب کنید، برنامه به صورت خودکار از سیستم خارج می‌شود.

کلاب هاوس یک برنامه مفید برای گوش دادن به دیگران و کشف موضوعات جالب است. با این حال، حذف کردن حساب کاربری هم غیرطبیعی نخواهد بود. هم اکنون شما با روش غیرفعال کردن اکانت کلاب هاوس آشنا شده‌اید و می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*