کاور انگشتی عرقگیر ریزر

کاور انگشتی عرقگیر ریزر برای گیمرهای موبایل معرفی شد

کاور انگشتی عرقگیر ریزر – Razer Gaming Finger Sleeve مناسب گیمرهای موبایل معرفی شد. این کاور هر ۱۰ انگشت دست را در بر می‌گیرد.

کمپانی ریزر لوازم جانبی، گجت‌ها و قطعات مختلفی را با هدف گیمرها روانه بازار کرده است. تازه‌ترین گجت گیمینگی که این کمپانی از آن رونمایی کرده، یک کاور انگشتی عرقگیر است که بیشتر از آنکه شبیه یک محصول واقعی باشد، مثل دروغ اول آوریل است!

سازنده میگوید، کاور انگشتی عرقگیر ریزر که Razer Gaming Finger Sleeve نام دارد پیروزی شما در دنیای گیمینگ موبایل را تضمین می‌کند. آستین‌های تنفسی ریزر با الیاف نقره‌ای حساسیت بالایی بافته شده است که کنترل و هدف‌گیری در بازی‌ها را تقویت می‌کند و انگشتان دست شما را در نبردهای پر حرارت، همچنان خنک نگه می‌دارد. بنابراین همیشه کنترل بازی را در اختیار خواهید داشت.

کاور انگشتی عرقگیر ریزر

نمی‌توان به ریزر برای رونمایی از این کاور انگشتی خرده گرفت. بازی‌های موبایلی این روزها محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارند؛ بنابراین اگر چنین لوازم جانبی باعث شود گیمرها تصور کنند برتر از دیگران هستند، پس چرا ریزر چنین محصولی را رونمایی نکند؟

ما هنوز نمی‌دانیم که این کاور چگونه کار می‌کند و چقدر ارزش خرید دارد. در هر صورت قیمت یک جفت کامل از آن ۹.۹۹ دلار است. ایده ساخت چنین محصولی جذاب است، اما باید دید که آیا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد و از این به بعد شاهد این خواهیم بود که مردم روی صندلی کافه‌ها بنشینند، کاور انگشتی ریزر را دست کنند و با موبایل خود پابجی بازی کنند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*