گوشی گیمینگ ریلمی جی تی نئو ۲

گوشی گیمینگ ریلمی جی تی نئو ۲ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

گوشی گیمینگ ریلمی جی تی نئو ۲ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و ژل خنک کننده معرفی شد. مشخصات فنی و قیمت Realme GT Neo2 را در ادامه بخوانید.

کمپانی ریلمی امروز طی رویدادی در چین از گوشی هوشمند جدید GT Neo2 خود رونمایی کرد. تا پیش از ان مشخصات فنی گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ بارها توسط افشاگران فاش شده بود، اما حالا رسماً از سوی تولیدکننده تجهیز آن به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و یک باتری غول پیکر ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع تأیید شده است.

گوشی موبایل Realme GT Neo2

یک نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD روی قاب جلویی این گوشی تعبیه شده که ظاهراً پنل آن توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است. اوج روشنایی آن ۱۳۰۰ نیت اعلام شده، در حالی که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند و البته می‌توانید از طریق یک منو آن را در چهار سطح مختلف تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر باید به نرخ نمونه‌برداری لمس ۶۰۰ هرتزی و یک حفره در گوشه سمت چپ بالای آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی اشاره کرد.

گوشی گیمینگ ریلمی جی تی نئو ۲

صحبت از دوربین‌ها شد؛ ریلمی جزئیات خاصی را از دوربین‌های گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ در رویداد خود اعلام نکرد. فقط به گفتن این اکتفا کرد که دوربین اصلی آن یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی است، در حالی که یک دوربین فوق گسترده ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم آن را همراهی می‌کنند.

انتظار می‌رود عملکرد فنی این گوشی عالی باشد. چرا که سازنده آن را به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام (تنها چیپست موجود در بازار با ارائه سرعت کلاک ۳.۲ گیگاهرتزی به لطف تک هسته Kryo 585) مجهز کرده است. در این چیپست ۶/۸/۱۲ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 نیز ارائه شده است.

بدیهی است که این سخت افزار نمی‌تواند از پس فشارهای زیادی که روی یک گوشی گیمینگ بالارده متحمل می‌شود، برآید. به همین خاطر ریلمی از یک ژل خنک کننده نوآورانه با ذرات واقعی الماس (در اندازه‌های ۴۰ تا ۵۰ میکرومتری) در زیر قاب آن استفاده کرده است. علاوه بر این، یک ورق گرافن با جنس مورد استفاده در صنعت هوافضا و همچنین یک محفظه خنک کننده بخار بزرگ ۴.۱۲۹ میلی‌متر مربعی نیز در زیر قاب این گوشی به کار رفته است.

انتظار می‌رود با احتساب این سیستم خنک کننده غنی، دمای کل دستگاه تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کند و در نتیجه عملکرد کلی دیوایس در مقایسه با نسل قبلی تا ۲۰ درصد بیشتر شود.

گوشی گیمینگ ریلمی جی تی نئو ۲

در بخش نرم افزاری این گوشی هم پیشرفت‌هایی حاصل شده است. این گوشی رابط کاربری Realme UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. علاوه بر این به حالت GT Mode 2.0 نیز مجهز است که یک حالت تقویت  کننده سخت افزاری برای لذت بردن از گیمینگ است.

یک باتری بزرگ ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن نمایشگر این گوشی را بر عهده دارد که با توان ۶۵ وات به صورت سیمی شارژ می‌شود. به لطف این توان، گوشی در عرض تنها ۳۶ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

قیمت ریلمی جی تی نئو ۲

جی تی نئو 2 قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و سبز وارد بازار شود. این گوشی همچنین در سه پیکربندی با ترکیب حافظه و رم ۸/۱۲۸ گیگ، ۸/۲۵۶ گیگ و ۱۲/۲۵۶ گیگ به دست مشتریان می‌رسد. قیمت پایه این گوشی ۳۷۰ دلار و بیشترین قیمت آن ۴۷۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*