کوآنتیک دریم

استودیوی کوآنتیک دریم در حال توسعه یک بازی جنگ ستارگان جدید است

استودیوی کوآنتیک دریم که آثاری همچون هوی رین (Heavy Rain) را در کارنامه دارد، ظاهرا پروژه‌ی تازه‌ای را پیرامون مجموعه جنگ ستارگان آغاز نموده است.

طبق شایعات، استودیوی کوآنتیک دریم – Quantic Dream در حال ساخت یک بازی جدید بر اساس دنیای جنگ ستارگان است.

همان طور که می‌دانید، حق امتیاز ساخت بازی براساس دنیای استار وارز، برای مدت‌ها در اختیار شرکت EA بود اما حالا با اتمام این قرارداد، شرکت دیزنی به سراغ استودیوهای دیگر رفته و قصد دارد تا این مجموعه را به مسیر تازه‌ای ببرد. تا پیش از این، ساخت یک بازی جدید توسط شرکت یوبی‌سافت تایید شده بود اما حالا شایعات جدید، از تولید یک نسخه‌ی دیگر توسط استودیوی کوآنتیک دریم خبر می‌دهند.

استودیوی کوآنتیک دریم تاکنون عناوین موفقی همچون فارنهایت، هوی رین، بیاند و دیترویت را تولید کرده که تمامی آن‌ها آثار داستان‌گویی بوده‌اند و می‌توان انتظار داشت که این بازی جنگ ستارگان نیز مسیر مشابه‌ای را طی کند.

کوآنتیک دریم

این بازی هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، تلفیق دنیای استار وارز با سبک بازی‌سازی کوآنتیک دریم می‌تواند اتفاق جالبی باشد. حتی شاید با یک اثر متفاوت از این استودیو رو به رو شویم که وابسته به داستان و «انتخاب» نیست.

این استودیو که در گذشته تنها برای کنسول‌های پلی استیشن به صورت انحصاری بازی تولید می‌کرد، دیترویت را به رایانه‌های شخصی آورد و در ادامه، ساخته‌های پیشین خود را نیز برای این پلتفرم منتشر کرد. با این تفاصیل، بازی جنگ ستارگان هم احتمالا برای پلتفرم‌های تازه‌ای همچون ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

اما بازی‌دوستان به‌زودی شاهد چند بازی دیگر از این مجموعه خواهند بود، از جمله، نسخه بازسازی جنگ ستارگان: سلحشوران جمهوری قدیم (Knights of the Old Republic)، بازی جهان بازِ شرکت یوبی‌سافت، دنباله‌ی احتمالی بازی جدای: فالن اوردر (Star Wars Jedi: Fallen Order) و البته بازی موبایلی جنگ ستارگان: شکارچیان (Star Wars: Hunters).

به‌زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با ساخته‌ی جدید استودیوی کوآنتیک دریم منتشر می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*