فوتی های ویروس کرونا

فوتی های ویروس کرونا در آمریکا از آنفلوانزای اسپانیایی بیشتر شد

تعداد فوتی های ویروس کرونا در آمریکا از بیماری کشنده و خطرناک آنفلوانزای اسپانیایی که در سال 1918 میلادی شیوع پیدا کرد نیز بیشتر شد.

جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا نسبت به آنفلوانزای اسپانیایی که در سال 1918 تا 1919 جهان را درگیر خود کرد، بیشتر شده است.

مطابق با اخبار منتشر شده، تعداد آمریکایی‌های آلوده به کرونا که در روز دوشنبه جان خود را از دست داده‌اند از تعداد آمریکایی‌هایی که در سال 1918 بر اثر ابتلا به آنفلوانزای اسپانیایی فوت کرده بودند،‌ بیشتر شده است. آنفلوانزای اسپانیایی که در سال 1918 تمام کشورهای جهان را درگیر کرد از قدرت سرایت پذیری و کشندگی بسیار بالایی برخوردار بود، به نحوی جان تعداد زیادی از افراد کم سن و سال، جوان و مسن را می‌گرفت.

فوتی های ویروس کرونا در آمریکا از 675 هزار نفر عبور کرد

مطابق با آمار منتشر شده، تعداد مبتلایان به کرونا در ایالات متحده‌ آمریکا مرز 42 میلیون نفر را رد کرده و همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری نیز به 675 هزار و 446 نفر رسیده است. طبق اعلام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، آنفلوانزای اسپانیایی طی فراگیری جان 50 میلیون نفر از جمعیت جهان را گرفته بود که از این تعداد 675 هزار نفر شهروند آمریکا بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایران خودمون حداقل 1 میلیون نفر فوتی داشته که با پنهان کاری اعلام میکنن 100 هزار نفر