عرضه بازی جدید Sine Mora از شرکت بازی سازی سودا51 برای ایکس باکس

 


مدت زمان زیادی تا عرضه ی یکی از بازی های ویژه ی بازی ساز معروف سودا ۵۱ نمانده است. بازی Sine Mora یک بازی در سبک Shoot them up است که توسط شرکت بازی سازی Grasshopper Manufacture در حال ساخت و توسعه است. شرکت Grasshopper Manufacture آثار متفاوتی را با کارگردان بزرگ یعنی سودا ۵۱ منتشر کرده که آخرین آنها Shadow of Damned بوده است
بازی Sine Mora یک بازی انحصاری برای شبکه ی لایو ایکس باکس ۳۶۰ است که در ۲۱ مارس ۲۰۱۲ به طور انحصاری وارد این شبکه می شود.  این بازی برای اولین بار بود که در gamescom 2011 معرفی شد و یک نسخه ی آزمایشی از بازی وجود داشت که حضار می توانستند برای مدتی از این بازی لذت ببرند.
شرکت سازنده ی بازی اعلام کرد که Sine Mora در حدود ۱۲۰۰ امتیاز مایکروسافت در شبکه ی لایو ایکس باکس ۳۶۰ هزینه در بر خواهد داشت. این امتیاز معادل ۱۵ دلار برای خرید بازی از این شبکه نیز می باشد.
این بازی آرکید که در ژانر Shoot them up قرار دارد دو ویژگی بارز را با خود یدک می کشد. اول زمان و دوم سرعت در مبارزه ها است. اگر از علاقه مندان بازی های Shoot them up باشید و نام سودا ۵۱ را در کنار این گونه بازی ها ببینید، سرعت چیزی است که در تمام بازی های سودا با ویژگی های زد و خوردهای حسابی، دیده می شود. جالب است بدانید که بازی Sine Mora یک بازی آرکید است که به صورت ۳ بعدی تعریف شده و می توان توسط نمایش گر های ۳D یک تجربه ی هیجان انگیز  بازی های Shoot Them Up را به ارمغان آورد.
بازی Sine Mora  قرار بود برای اولین بار  برای کنسول پلی استیشن ۳ به صورت انحصاری ساخته شود که این پروژه لغو شد و به کنسول ایکس باکس ۳۶۰ انتقال پیدا کرد.
بازی Sine Mora یک بازی تک نفره است و داستانی علمی تخیلی دارد. از تصاویر منتشر شده ی بازی این گونه بر می آید که دشمنان شما، بیگانگانی از فضا باشند و بازی در یک جزیره ی سرسبز و مکانی که از طبیعت آکنده شده، اتفاق می افتد.
 سلاح ها متنوع هستند و تکنیک های مبارزه جدید و بازیکن را خسته نمی کنندو امکان دست کاری در زمان و آهسته کردن آن در طول مبارزه ها، از ویژگی های بازی Sine Mora است. در این بازی شما با موج های مختلفی از دشمنان روبرو خواهید شد. تعداد پراکنده ای از دشمنان که به صورت سریع و انی به سمت شما هجوم می آورند. مبارزه با غول آخر های هر مرحله که تعداد انها به ۱۳ عدد می رسد.  این بازی در حدود  ۶ ساعت گیم پلی دارد و بازی در ۶۰ مرحله ی  مختلف اتفاق می افتد. شایعه شده است که اگر بتوانید تمام achievement های بازی را آزاد کنید، در حدود ۵۰ ساعت گیم پلی لازم است.
 گرافیک بازی برای یک اثر آرکید قابل قبول است و جلوه های تصویری به خوبی بازی های اصلی هستند. صدا گذاری و آهنگ سازی بازی نیز از همکاری دو آهنگ ساز ژاپنی یعنی Akira Yamaoka و Mahiro Maeda ایجاد شده است.
شما می توانید این بازی را در ۲۱ مارس از شبکه ی لایو ایکس باکس ۳۶۰ دریافت کنید.
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*