راهنمای نصب و لینک دانلود iOS 9 بتا بدون نیاز به اکانت دولوپر

برای تست نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل یا همان iOS 9 دو راه وجود دارد.اول اینکه شما به عنوان یک دولوپر ( برنامه نویس یا توسعه دهنده ) حساب کاربری مربوطه را از اپل خریداری کرده و نسخه مخصوص به دیوایس اپل خود را دریافت کنید.راه دوم هم به اکانت دولوپر نیاز نداشته و شما می تواند آی او اس ۹ را از طریق لینک های ادامه مطلب دانلود و نصب کنید.

بروزرسانی ( ۲۵ شهریور ۹۳ ) :

iOS 9 منتشر شد : دانلود نسخه کامل آی او اس ۹ برای آیفون ، آیپد و آیپاد + آموزش نصب

نصب iOS 9 Beta با اکانت یا حساب کاربری دولوپر رسمی

گام ۱: ابتدا با استفاده از آخرین نسخه‌ی iTunes از اطلاعات روی دستگاه‌تان پشتیبان‌گیری کنید.

گام ۲: به سایت توسعه‌دهندگان iOS بروید و یک حساب کاربری برای خودتان بسازید (هزینه‌ی ساختن حساب کاربری توسعه‌دهنده‌ی اپل ۹۹ دلار است).

گام ۳: در پایین منوی اصلی، روی لینک iOS 9 Beta کلیک کنید. در منوی بعدی مدل دستگاه‌تان را انتخاب کنید تا دانلود فایل شروع شود.

گام ۴: بعد از این‌که فایل دانلود شد، آن را باز کنید و محتویات آن را در یک مسیر مشخص، مثلا دسکتاپ، ذخیره کنید. مدل دستگاه‌تان را در آیتونز انتخاب کنید و با نگه داشتن کلید شیفت (در ویندوز) یا کلید Alt (در مک)، روی گزینه‌ی Check for update کلیک کنید.

گام ۵: مسیر فایل iOS 9 Beta را به آیتونز بدهید. بعد از نصب شدنِ کامل iOS 9 Beta، فایل‌هایی را که پشتیبان‌گیری کرده‌اید، بازیابی کنید.

نصب iOS 9 Beta بدون حساب کاربری دولوپر

باید دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید بدون داشتن حساب دولوپر iOS 9 Beta روی آیفون‌تان نصب کنید، باید خطرهای این کار را هم به جان بخرید.

گام ۱: به کمک iCloud از اطلاعات‌تان پشتیبان‌گیری کنید و به کمک لینک‌های زیر، نرم‌افزار متناسب با دستگاه‌تان را روی کامپیوترتان دانلود کنید:

گام ۲: ابتدا آیفون یا آیپدتان را به کامپیوتر وصل کنید، سپس فایل دانلود شده را باز کنید. در مرحله‌ی بعدی در آیتونز مدل دستگاه‌تان را انتخاب کنید و با نگه داشتن دکمه‌ی شیفت (در ویندوز) یا دکمه‌ی Alt در مک، روی گزینه‌ی Check for update کلیک کنید. سپس مسیر فایلی را که در مرحله‌ی قبلی دانلود کرده‌اید به آیتونز بدهید تا به‌روزرسانی دستگاه‌تان آغاز شود.

بروزرسانی ( ۲۵ شهریور ۹۳ ) :

iOS 9 منتشر شد : دانلود نسخه کامل آی او اس ۹ برای آیفون ، آیپد و آیپاد + آموزش نصب

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*