گوشی گلکسی A13 5G / گلکسی A12

گوشی گلکسی A13 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در راه است

گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ قرار است به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود. Galaxy A13 ارزانترین گوشی 5G شرکت کره‌ای خواهد بود.

در حال حاضر گلکسی A22 مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ است. در اوایل شهریور ماه خبری منتشر شد که به زودی گلکسی A13 5G این لقب را از آن خود خواهد کرد و حالا شاهد انتشار مشخصات بیشتری از جانشین گلکسی A12 هستیم.

به گزارش گلکسی کلاب، این گوشی دارای شماره مدل SM-A136B است و از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین اصلی بهره می‌برد؛ متاسفانه جزئیات مربوط به مدل حسگر اعلام نشده است. البته با توجه به اینکه برخی از گوشی‌های اقتصادی اخیر همچون ردمی 10 با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل JN1 عرضه شده‌اند، احتمال دارد گوشی گلکسی A13 5G نیز از همین حسگر استفاده کند.

این روز‌ها استفاده از باتری‌های بزرگ در گوشی‌های اقتصادی به یک روند عادی تبدیل شده است و Galaxy A13 5G نیز از همین روند پیروی می‌کند. این دستگاه همانند نسل قبل خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

به جز این موارد اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده است. هرچند که انتظار می‌رود در روزهای آينده شاهد لو رفتن جزئیات بیشتری باشیم. سامسونگ احتمالا تا پایان سال میلادی جاری از گلکسی A13 5G رونمایی خواهد کرد؛ اما این گوشی اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*