تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Life is Strange

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Life is Strange اعلام شد

شرکت اسکوئر انیکس تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Life is Strange – لایف ایز استرنج را اعلام کرد؛ برای بازگشت به دنیای قسمت اول باید تا ماه فوریه سال آتی منتظر بمانید.

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Life is Strange توسط استودیوی سازنده اعلام شد و کمتر از 6 ماه دیگر می‌توانید این نسخه را یکبار دیگر تجربه کنید.

این نسخه‌ی جدید که شامل قسمت اول مجموعه و نسخه‌ی فرعی آن، پیش از طوفان (Before the Storm) می‌شود، قرار بود همزمان با قسمت سوم انتشار یابد اما توسعه‌ی آن مطابق برنامه‌ها پیش نرفت و به تعویق افتاد.

استودیوی دک ناین (Deck Nine) پیش از این اعلام کرده بود که در سال جاری میلادی نباید منتظر این نسخه باشید و حالا تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام کرده است. لایف ایز استرنج در تاریخ 1 فوریه 2022 (12 بهمن 1400) عرضه خواهد شد و کسانی که نسخه‌های دلوکس و التیمیت قسمت سوم را خریداری کرده‌اند، می‌توانند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Life is Strange

از لایف ایز استرنج به عنوان یکی از بهترین‌ عناوین داستانی یک دهه‌ی اخیر نام برده می‌شود. شما در نقش دخترکی به نام «مکس» بازی می‌کنید که می‌تواند زمان را دستکاری کند اما هر بار که چیزی را در گذشته تغییر می‌دهد، اثر پروانه‌ای را فعال می‌کند. بزرگ‌ترین اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مکس تصمیم می‌گیرد تا زمان را به عقب بازگردانده و دوست قدیمی‌اش «کلوئی» را از مرگ نجات دهد؛ این مسئله باعث می‌شود تا اتفاقات عجیبی برای مکس و دنیای اطراف‌اش رخ دهد. نسخه‌ی فرعی «پیش از طوفان» اما منحصرا به کلوئی می‌پردازد و بخشی از زندگی او و رابطه‌اش با دختری به نام «ریچل» را روایت می‌کند.

همان طور که بالاتر هم ذکر شد، نسخه ریمستر بازی Life is Strange در تاریخ 12 بهمن برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، سری ایکس، سری اس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*