باتری شیائومی ردمی نوت 8

نتایج تست باتری شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 منتشر شد

شیائومی پس از موفقیت Redmi Note 8 تصمیم گرفت مدل‌ ۲۰۲۱ این گوشی را عرضه کند. بیایید نگاهی به نتایج تست باتری شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 و سرعت شارژ آن داشته باشیم.

شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 همانند نسل قبلی خود از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. از آنجایی که یکی از مصرف کنندگان اصلی باتری یعنی صفحه نمایش بدون تغییر باقی مانده است، هرگونه تغییر در عمر باتری نسبت به نسل قبل می‌تواند به علت تراشه جدید استفاده شده و یا خطای اندازه‌گیری باشد.

تست باتری شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021

باتری شیائومی ردمی نوت 8

ردمی نوت 8 مدل 2021 توانست در تست باتری وب‌سایت GSMArena امتیاز کلی ۱۰۲ ساعت را به دست آورد که نسبتا خوب است. این در حالی است که مدل ۲۰۱۷ این گوشی توانسته بود امتیاز ۱۰۸ ساعت را در مقابل نام خود ثبت کند. البته تفاوت میان عمر باتری این دو گوشی خیلی زیاد نیست؛ اما فاصله بین آنها در تمامی تست‌های انجام شده مشهود بود.

ظاهرا تراشه مدیاتک هلیو G85 بیشتر از اسنپدراگون 665 انرژی مصرف می‌کند. تنها مورد استثنا تست مکالمه 3G بود که مدل 2021 توانست در آن عملکرد بهتری داشته باشد (۲۶ ساعت و ۲۹ دقیقه در مقایسه با ۲۵ ساعت). هرچند که عملکرد ضعیف در حالت استندبای و همچنین تست ویدیو و وبگردی باعث شدند برتری اولیه Redmi Note 8 2021 کاملا از دست برود.

باتری شیائومی ردمی نوت 8

البته اگر نتایج به دست آمده را با ردمی نوت 9 (مجهز به تراشه هلیو G85 و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری) مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که این گوشی با توجه به ظرفیت باتری عملکرد خوبی داشته است.

شیائومی ردمی نوت 9 مدل 2021 با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۴ ساعت و ۵۳ دقیقه همگام با شما وبگردی کند و در تست ویدیو نیز حدود ۱۳ ساعت دوام بیاورد.

سرعت شارژ Redmi Note 8 2021

مدل 2021 ردمی نوت 8 از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند که با سریع‌ترین سیستم‌های شارژ سریع بازار فاصله زیادی دارد. با نیم ساعت شارژ ۳۴ درصد از ظرفیت باتری پر می‌شود و برای شارژ کامل نیز باید حدود ۲ ساعت صبر کنید.

مدل 2017 نیز از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کرد؛ اما جالب اینجاست که نسل جدید به شکل محسوسی سریع‌تر شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*