تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things

تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things را تماشا کنید

در جریان رویداد اخیر سرویس نتفلیکس، از تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things – چیزهای عجیب رونمایی شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things یک منطقه‌ی مرموز را نشان می‌دهد و سوالات تازه‌ای برای طرفداران ایجاد می‌کند.

طرفداران بی‌‍صبرانه در انتظار انتشار فصل چهارم سریال Stranger Things هستند و حالا یک تیزر جدید از آن در دسترس قرار گرفته که یک منطقه‌ی عجیب به نام خانه‌ی کریل (Creel House) را معرفی می‌کند. هر کدام از فصل‌های این سریال توانسته‌اند مخاطبان را غافل‌گیر کنند و به نظر می‌رسد که فصل چهارم نیز شما را ناامید نخواهد کرد. این فصل البته به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و ساخت آن‌ها بارها به تعویق افتاد. خوشبختانه فیلمبرداری مجموعه اخیرا به پایان رسیده و نتفلیکس در حال انجام مراحل پایانی تولید آن است.

در این تیزر جدید، ابتدا در قالب یک فلش بک، می‌توانید خانواده‌ای را مشاهده کنید که وارد خانه‌ی کریل می‌شوند و ناگهان اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. سپس با تعدادی از شخصیت‌های اصلی سریال رو به رو می‌شویم که آن‌ها نیز به این خانه‌ متروکه قدم گذاشته‌اند تا آن را بررسی کنند.

تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things

این ویدیو اگرچه جزئیاتی از داستان فصل جدید ارائه نمی‌دهد اما حاوی این پیام است که در فصل چهارم باید منتظر اتفاقات عجیب‌تر و ترسناک‌تری باشیم. چیزهای عجیب همیشه اِلمان‌های فراطبیعی را با عناصر علمی تخیلی تلفیق کرده اما خانه‌ی کریل نشان می‌دهد که این فصل، به ژانر ترسناک نزدیک‌تر است.

وینونا رایدر، دیوید هاربر، فین ولفهارد، میلی بابی براون، گیتن ماتارازو، کیلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، ناتالیا دایر، چارلی هیتون و جو کیری، بازیگران این فصل هستند و البته چهره‌های تازه‌ای را نیز در ادامه ملاقات خواهید کرد.

نتفلیکس هنوز تاریخ پخش دقیق فصل چهارم را اعلام نکرده اما گفته است که قطعا در سال 2022 منتشر خواهد شد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این سریال، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*