فیلم استخراج 2

آیا گلشیفته فراهانی در فیلم استخراج 2 حضور خواهد داشت؟

در ابتدای هفته جاری نتفلیکس به‌طور رسمی ساخت فیلم استخراج 2 – Extraction 2 را تایید کرد، اما گلشیفته فراهانی نیز در این فیلم اکشن حضور دارد؟

فیلم استخراج به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران روسو سال گذشته از طریق نتفلیکس پخش شد. این فیلم پرهزینه با بازی کریس همسورث، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی به خاطر دنیاگیری کروناویروس و خانه‌نشینی مردم در سراسر جهان، بیشتر از پیش‌بینی‌ها دیده شد و توانست با ثبت رکورد 99 میلیون بازدید طی 4 هفته نخست انتشارش در نتفلیکس به پربیننده‌ترین فیلم اختصاصی این سرویس آنلاین تا به امروز تبدیل شود. به همین خاطر خیلی زود ساخت دنباله آن در دستور کار قرار گرفت و نتفلیکس در رویداد Netflix Tudum رسما ساخت فیلم استخراج 2 را تایید کرد.

بازگشت کریس همسورث در نقش تایلر ریک و حضور سم هارگریو در مسند کارگردانی تنها اطلاعاتی است که از استخراج 2 در دست داریم. اما پرسش اینجاست که آیا گلشیفته فراهانی نیز در این فیلم مورد انتظار حضور می‌یابد؟ به‌طور کلی و با توجه به صحبت‌های پیشین برادران روسو در کامیک‌کان اکسپرینس می‌توان گفت بله. حتی در صورت موفقیت استخراج 2، انتظار داریم نتفلیکس برای شخصیت نیک، مزدور و شریک تایلر (با بازی فراهانی) یک فیلم اختصاصی هم بسازد.

گفت‌وگوی جو روسو در خصوص ساخت فیلم‌های دیگری بر اساس اتفاقات استخراج و شکل دادن یک جهان سینمایی پیرامون نخستین فیلم بلند سم هارگریو به این شرح است: «من خودم را متعهد به انجام کاری نمی‌کنم؛ چون غافلگیر کردن مردم بسیار جالب‌تر است. اما این را می‌توانم بگویم که ما در حال خلق یک جهان سینمایی هستیم که به تعدادی از شخصیت‌های فیلم اول می‌پردازد یا شخصیت‌های جدیدی را به آن‌ها اضافه می‌کند و تعامل بالاتری میان این افراد به وجود می‌آید. بنابر این اگر به شخصیت دیوید هاربر علاقه‌مند هستید، ممکن است در آینده یک فیلم پیرامون زندگی او بسازیم.»

علاوه‌بر این‌ها پایان‌بندی استخراج نیز حضور نوید گلشیفته فراهانی در ادامه داستان را می‌دهد؛ زیرا اینطور که پیداست شخصیت نیک هنوز کارهای ناتمامی در این جهان سینمایی دارد. در نماهای پایانی فیلم نخست او چند شخصیت از گروه آدم‌ربایان را به قتل می‌رساند و نشان می‌دهد به دنبال انتقام گرفتن از قاتلان تایلر است. حالا که می‌دانیم تایلر زنده مانده و او هم قصد دارد از دشمنان‌اش انتقام بگیرد، احتمال همراهی این دو شخصیت با یکدیگر چندان دور از انتظار نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو کل شیفته بازی بلد نیستی قیافه نداری کسی که برای خودشا رزش قاعل نیست و حجاب اش مهم نیست بهتره بمیری بهتره
    Ps
    از الان بگه هر کی فحش بده خودشه و هفت جد وابادش