عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس

عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس فوق‌العاده است

جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس اپل – iPhone 13 Pro Max فوق‌العاده است و پیشرفت چشمگیری نسبت به ۱۲ پرو مکس داشته است.

بسیاری از کاربران معتقدند که گوشی‌های خانواده آیفون ۱۳ ارتقا ناچیزی نسبت به نسل گذشته خود داشته‌اند. شاید بتوان در اکثر موارد با آن‌ها موفق بود، اما نمی‌توان پیشرفت چشمگیری که این گوشی‌ها در بخش باتری داشته‌اند را نادیده گرفت. ما پنج روز فرصت داشتیم تا گوشی iPhone 13 Pro Max اپل را بررسی کنیم و حالا می‌توانیم بگوییم که عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس فوق‌العاده است!

عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس چگونه است؟

در طول این آزمایش خیلی بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که توان زیادی از چیپست می‌گیرند را اجرا نکردیم، ولی می‌توان گفت که دائماً از گوشی استفاده کردیم. کارهایی مثل گشت و گذار در توییتر، خواندن پیام‌های تلگرام و واتساپ و همینطور چک کردن ایمیل‌ها به طور مرتب، که همیشه و هر روز مشغول انجام دادن آن‌ها هستیم. همچنین در انتهای شب یکی دو ساعتی را هم مشغول چک کردن ویدیوهای اپلیکیشن تیک تاک بودیم.

بیشتر بخوانید:

کالبدشکافی آیفون ۱۳ اسرار درون این گوشی را فاش کرد

به این‌ها تست کردن امکانات جدیدی که آیفون‌های اپل ارائه می‌کنند، آزمایش کردن نمایشگر ProMotion جدید و کارهایی که دوربین‌های جدید آیفون ارائه می‌کنند را هم باید اضافه کرد. با وجود تمام این‌ها همچنان شارژ باتری باقی مانده بود. اگر بخواهیم به طور متوسط حساب کنیم، با هر بار شارژ کامل و استفاده طولانی مدت از گوشی در طول روز، ۱۲ ساعت شارژدهی خواهد داشت که چشم‌گیر به نظر می‌رسد.

الگوی مصرف از جمعه تا سه‌شنبه

  • جمعه: ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه شارژدهی با ۶۰ درصد شارژ مصرف شده
  • شنبه: ۱۱ ساعت و ۴۹ دقیقه شارژدهی با ۹۰ درصد شارژ مصرف شده
  • یکشنبه: ۱۱ ساعت و ۳۷ دقیقه شارژدهی با ۹۰ درصد شارژ مصرف شده
  • دوشنبه: ۱۰ ساعت و ۸ دقیقه شارژدهی با ۷۵ درصد شارژ مصرف شده
  • سه‌شنبه: ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه شارژدهی با ۳۲ درصد شارژ مصرف شده

عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس

این آمار نشان می‌دهد اگر تا آخرین درصد شارژ باتری از گوشی استفاده کنید، عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند تا ۱۳ یا حتی ۱۴ ساعت هم برسد! این پیشرفت چشم‌گیری نسبت به نسل‌های گذشته است؛ به خصوص برای کاربرانی که از یک گوشی قدیمی‌تر مثل آیفون ۱۱ اس مکس به این گوشی مهاجرت می‌کنند، می‌توانند حدود ۴ ساعت شارژدهی بیشتر را تجربه کنند.

ما به زودی بخش‌های دیگر آیفون پرچمدار سال ۲۰۲۱ اپل را هم بررسی می‌کنیم و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جهت اطلاعتون عمر باتری یعنی زمانی که باتری سالمه و نیازی به عوض کردن یا خرید موبایل جدید نیست در ضمن s۲۱ الترا ۵۰۰۰ یونی است و ایفون ۱۳ ۳هزار و خورده ای